Oletko joskus ollut osallisena rakkaustriangelissa, miten siinä kävi?
Eikä välttämättä edes pettämisen kautta, vaan esim tapailuvaiheessa on kaksi kiinnostavaa potentiaalista kumppania, joiden molempien kanssa deittaillaan tms. Miten rakkaustriangelissa kävi, tuliko parisuhde, vai jäitkö yksin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri nyt rakastunut kahteen eri naiseen. Ei mitenkään ideaali tilanne, molempien kanssa ongelmia sovittaa käytännön arkielämä yhteen. Ehkä voisin jatkaakin näin, mutta todennäköisesti lähiaikoina menetän heistä toisen, mahdollisesti molemmat.
Minä en usko, että kahteen voi olla rakastunut samanaikaisesti, rakastuminen kumminkin yleensä on sen verran intensiivistä. Ihastunut voi olla.
Kyllä olen siinä mielessä rakastunut että sattuu ihan fyysisesti ajatus että kumpikaan heistä katoaisi elämästäni. Ihastukset tulee ja menee.
No olen avoimessa polyamorisessa suhteessa, joten on tullut oltua suhdekuvioissa, joissa on useampia osapuolia. Pettämisestä ei ole kyse, vaan siis kaikkien osapuolten yhteisestä sopimuksesta nämä olleet. Minulla on yksi pidempiaikainen kumppani, ja meillä molemmilla on ollut suhteemme aikana myös muutama muu seurustelukumppani, mutta ne suhteet ovat sitten loppuneet aikanaan. Edelleenkin suhteemme on siis avoin, että jos sopivia ihmisiä osuu kohdalle, niin suhteeseen voi tulla lisää osapuolia.
Olin naimissa olevan miehen liehittelemä. Hyvältähän se tuntui ja meillä oli hauskaa yhdessä. Sitten hän oli huolimaton ja vaimo sai vihiä asiasta, jolloin hauskuus loppui. Väistin taka-alalle, en halunnut siihen soppaan enää lusikkaani pistää. En suosittele.
Ei välttämättä, voi olla useampi ospuoli. Tunnen henkilön joka oli naimisissa ja molemmilla oli ulkopuolinen suhde, yksi näistäkin oli naimisissa. Oli aika jännät paikat kun vyyhti alkoi purkautumaan.