Kivesrenkaat ja -painot
Käyttääkö kukaan näitä? Itse tykkään kun tuntuu että siellä on jotain ylimääräistä, kaikki liike heiluttaa pusseja. Ja kun saa orkut niin renkaat estää kiveksiä vetäytymästä ylös niin se tuntuu erilaiselta. Renkaat myös kiristää ihoa niin ainakin oma kulli on niiden kanssa kuin ympärileikattu, ei pysty vetään esinahkaa terskan päälle
Kommentit (4)
Mulla on myös sellainen 5cm leveä rengas. Tai oikeastaan vahingossa tilasin kaksi. Toista voi liukkarin kanssa käyttää kuin masturbaattoria tms. Kun palleissa oleva tosiaan kiristää sen verran että normaali esarinvatkaus ei oikeen onnistu. Aamulla viimeeksi testailin ja kovalla paineella lähti kuti.
Käyttänyt sellaista rengasta joka on tarkoitettu sormitreeniin. Se on aika paksu joustava rengas jossa on keskellä just sen kokoinen reikä että voi vetää kivekset yksi kerrallaan läpi. Tuntuu ihan höpöltä kun sen voi laittaa jalkojen väliin niin että jalat ei paina kiveksiä vaan venyttää niitä alaspäin
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen noin 5 cm leveä ja venyvä kivesrengas. Se tuntui todella hyvältä kun venytti kiveksiä ja lisäksi se penisrenkaan tavoin kovensi myös stondista painamalla juurta. Mutta rengas hajosi ja olen tuloksetta etsinyt silikonista tehtyä tilalle, tuo kun oli TPR:aa tms. joka ei välttämättä ole kovin hyväksi paljaalle iholle. Mitään painoja tms en ole kokeillut.
M46
Oxballs
Mulla oli sellainen noin 5 cm leveä ja venyvä kivesrengas. Se tuntui todella hyvältä kun venytti kiveksiä ja lisäksi se penisrenkaan tavoin kovensi myös stondista painamalla juurta. Mutta rengas hajosi ja olen tuloksetta etsinyt silikonista tehtyä tilalle, tuo kun oli TPR:aa tms. joka ei välttämättä ole kovin hyväksi paljaalle iholle. Mitään painoja tms en ole kokeillut.
M46