Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No sanokaas nyt! Moniko osti niitä joulusuklaita syyskuussa kun ne esim Tokmannilla pantiin esille?

Vierailija
22.12.2024 |

Ja onko monta syyskuussa ostettua rasiaa syömättä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai silloin kun oli vielä hellettä?

Vierailija
2/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit osti ja söi heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ensimmäiset lahjat marraskuussa, mutta suurin osa tulee aina ostettua joulukuun puolella. Hieman outoa, että heti alkusyksystä myydään joulutuotteita. Minusta siinä halloweenin jälkeen olisi sopiva aika laittaa joulukamat esille. 

Vierailija
4/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suklaa on sentään halpaa Ruotsiin verrattuna. Ostin ja söin yhden rasian syyskuun lopussa, sittemmin olen pitänyt tiukkaa linjaa, nyt odottelen alennusmyyntejä.

Vierailija
5/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit osti ja söi heti. 

No enpä ole ostanut, ei markettisuklaa enää nykypäivänä maistu. Muutaman kerran vuodessa syön laadukkaampaa artesaanisuklaata. Kaikki lihavat ei mätä suklaata tms. aamusta iltaan, ja elintavat saattavat olla hyvinkin terveelliset, mutta paino ei siitä huolimatta kaikilla putoa.

Vierailija
6/6 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin ensimmäiset lahjat marraskuussa, mutta suurin osa tulee aina ostettua joulukuun puolella. Hieman outoa, että heti alkusyksystä myydään joulutuotteita. Minusta siinä halloweenin jälkeen olisi sopiva aika laittaa joulukamat esille. 

Ei suomessa juhlita halloweenia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi