Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mieheni jouluvalmistelut

Vierailija
22.12.2024 |

Minusta on suloista katsoa hĂ€nen puuhasteluaan. 😊 HĂ€n on ostanut pienet lahjat minulle ja lapsille. KÀÀrii niitĂ€ vaikkei se kunnolla onnistu. On suunnitellut kuusen hankkimista metsĂ€stĂ€ jo kesĂ€stĂ€ lĂ€htien.🎄 Mutta tĂ€ssĂ€ kĂ€y kuten joka vuosi. HĂ€n hakee sen torilta. 😂 

Huomenna hĂ€n hakee joulupullonsa alkosta. VĂ€kevÀÀ viiniĂ€ jota lipittÀÀ pitkin aattoa. Mukavaa ettĂ€ hĂ€n nauttii siitĂ€. Siivoukseen en anna hĂ€nen osallistua. Parempi niin. Perussiivous onnistuu mutta en halua siivota hĂ€nen perĂ€ssÀÀn uudestaan. HĂ€n kĂ€y sillĂ€ vĂ€lin lĂ€hipubissa. Jouluperinne. 😊

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko tuo miehen itsensÀ kirjoittama vannabe tarina kÀÀnteisessÀ muodossa.

Vierailija
2/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo miehen itsensÀ kirjoittama vannabe tarina kÀÀnteisessÀ muodossa.

Miksi epÀilet? MeillÀ on hyvÀ suhde koska annamme toisillemme tilaa tehdÀ asioita omilla tavoillamme. Olemme onnellisia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ mies haki viime viikolla kuusen ja eilen kinkun. Nyt imuroi lattioita ettÀ poika pÀÀsee luuttuamaan. Lahjat osti jo pari viikkoa sitten ja nÀkyvÀt olevan paketissakin jo.

MinĂ€ valmistelen ruokia, mitĂ€ nyt etukĂ€teen voi, ja laittelen koristeita. ItsellĂ€ huomenna vielĂ€ normaali työpĂ€ivĂ€. 

Vierailija
4/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan miesystĂ€vĂ€ (jota  rakastin kovasti ja olisin toivonut hĂ€nestĂ€ loppuiĂ€n miestĂ€ itselleni).

Riippuen siitÀ mihin viikonpÀivÀÀn aatto ajoittui, oli jo ed vk loppuna vetÀmÀssÀ lÀrvit joko joukkuepelikavereiden tai muiden kavereiden kanssa. Aattona toi mulle suklaakonvehtirasian, onneksi sentÀÀn oli huomioinut edes sen mikÀ on lempisuklaatani. Aaton vietti oman perheen kanssa, joulupÀivÀnÀ alkoi ottaa jo pohjia taas omien kavereiden kanssa, illalla paikalliseen kapakkaan, minÀ tulin sinne ehkÀ omien kavereitteni kanssa vaikka olisin toki halunnut viettÀÀ joulun vain hÀnen kanssaan ilman viinaa. Tai sitten olin kotona. No, tapaninpÀivÀ meni puolille pv krapulassa maaten ja minÀ lÀhdin naapuripaikkakunnalle omaan kÀmppÀÀni.

Kun vuosien aikana kypsyin hĂ€nen itsekeskeisyyteensĂ€ ja viinanhimoon ja baareissa viihtymiseen sekĂ€ siihen ettĂ€ asetti nĂ€mĂ€ kaikki aina minun edelleni, hĂ€n jĂ€i istumaan sinne paikallisen ravintolan alakertaan yksin. MinĂ€ jatkoin elĂ€mÀÀni muualla.  ElĂ€mĂ€ on valintoja ja asioiden tĂ€rkeysjĂ€rjestykseen laittamista. 

Vierailija
5/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ompa ihanaa, Ă€ijĂ€ kittaa viinaa koska se on hĂ€nelle tĂ€rkeĂ€mpÀÀ kuin perheen kanssa yhteisten asioiden tekeminen. 

Mut eihÀn siinÀ mitÀÀn, hÀn on varmasti tyytyvÀinen kun saa vapauden olla osallistumatta ja tehdÀ mitÀ huvittaa.

Vierailija
6/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa ihanaa, Ă€ijĂ€ kittaa viinaa koska se on hĂ€nelle tĂ€rkeĂ€mpÀÀ kuin perheen kanssa yhteisten asioiden tekeminen. 

Mut eihÀn siinÀ mitÀÀn, hÀn on varmasti tyytyvÀinen kun saa vapauden olla osallistumatta ja tehdÀ mitÀ huvittaa.

En nĂ€e asiaa noin. Mies ei kittaa viinaa eikĂ€ hĂ€n jĂ€tĂ€ sovittuja asioita tekemĂ€ttĂ€. Miksi olet noin negatiivinen? MeillĂ€ on omat joulutapamme jotka sopivat meille ja jonka takia joulumme on onnellinen. 😊

Vierailija
7/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jouluprovo number one. Congrats !

Vierailija
8/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ sanoin mun exĂ€lle joskus ettĂ€ jos jonnekin paikallisbubiin meno on oikeesti sulle tĂ€rkeempÀÀ kuin esim oman perheen kanssa yhdessĂ€ tekeminen ja oleminen, niin jĂ€tĂ€ avaimet pöydĂ€lle kun lĂ€hdet. Ei lĂ€htenyt sillĂ€ kertaa mutta veti yöllĂ€ lĂ€rvit kotona ja 2 kk sen jĂ€lkeen monen muun asian ja tilanteen myötĂ€ minĂ€ otin ne avaimet pois hĂ€neltĂ€. En ala katsomaan mitÀÀn itsekeskeistĂ€ aikuisvauvaa. 

Vierailija
9/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ sanoin mun exĂ€lle joskus ettĂ€ jos jonnekin paikallisbubiin meno on oikeesti sulle tĂ€rkeempÀÀ kuin esim oman perheen kanssa yhdessĂ€ tekeminen ja oleminen, niin jĂ€tĂ€ avaimet pöydĂ€lle kun lĂ€hdet. Ei lĂ€htenyt sillĂ€ kertaa mutta veti yöllĂ€ lĂ€rvit kotona ja 2 kk sen jĂ€lkeen monen muun asian ja tilanteen myötĂ€ minĂ€ otin ne avaimet pois hĂ€neltĂ€. En ala katsomaan mitÀÀn itsekeskeistĂ€ aikuisvauvaa. 

MeidĂ€n tapamme ei sovi silloin teille. Meille tuo on osa jouluperinnettĂ€ ja kaikki ovat tyytyvĂ€isiĂ€. 😊

Vierailija
10/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastajani kÀvi antamassa mulle sarjaorgasmeja ja poistui kotiinsa. Saan olla sohvalla ihan yksin. Lapset isÀllÀÀn. Ihana joulu ja just mahtavat valmistelut tarjoili mun mies.

Vierailija
11/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, lopettakaa nĂ€iden aikuisvauvojen paapominen!  

Vierailija
12/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, kiva ettĂ€ viihdyt noinkin. Suhteita on monenlaisia ja kaltaisiasi ymrtĂ€viĂ€ lempeitĂ€ Ă€itityyppisiĂ€ vaimoja on aniharvassa enÀÀ. 

Ihkuu joulua sulle ja miehellesi sinne lĂ€hiöbubiin. 

Vierailija
13/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi tÀmÀkin ketju muuttui muiden haukkumiseksi eikÀ aloituksesta yritetÀ edes etsiÀ mitÀÀn hyvÀÀ?

Vierailija
14/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, lopettakaa nĂ€iden aikuisvauvojen paapominen!  

Kehen naiset sitten tuntisivat olevansa suhteessa se parempi ihminen? Parempi purkaa ne omat paineet mieheen kuin lapsiin. Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Piilonarsistilla voi olla lastensa kanssa hyvin alhainen kiukkukynnys.

Vierailija
15/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ap, kiva ettĂ€ viihdyt noinkin. Suhteita on monenlaisia ja kaltaisiasi ymrtĂ€viĂ€ lempeitĂ€ Ă€itityyppisiĂ€ vaimoja on aniharvassa enÀÀ. 

Ihkuu joulua sulle ja miehellesi sinne lĂ€hiöbubiin. 

Kiitos. đŸ€— PidĂ€n siitĂ€ kun voin pitÀÀ talon siistinĂ€ ja kauniina. Mieheni on lempeĂ€. Ei ole vĂ€kivaltainen eikĂ€ pahantahtoinen. Tietenkin riitelemme joskus mutta ne sovitaan pian. Olemme onnellisia ettĂ€ löysimme toisemme.đŸ„°đŸ„°

Vierailija
16/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin alkoholivetoiselta mieheltÀ. No, niitÀhÀn on maa tÀynnÀ, oikein hyvÀÀ jouluprovomatskua.

Vierailija
17/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa varsin alkoholivetoiselta mieheltÀ. No, niitÀhÀn on maa tÀynnÀ, oikein hyvÀÀ jouluprovomatskua.

En pidÀ hÀntÀ alkoholistina. HÀn ei yleensÀ juo. Jouluna hÀn ottaa pubissa 1-2 olutta ja vÀkevÀÀ viiniÀ vÀhÀn kerrallaan. Miksi en sallisi sitÀ hÀnelle?

Vierailija
18/18 |
22.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun mies eii juo jouluna alkoholia. EhkÀ joulun jÀlkeen otetaan ja rentoudutaan. Mieheni on siivonnut ja imuroinut ja kÀynyt tÀnÀÀn kaupassa ja sanoi ettÀ saa riittÀÀ nyt otetaan rennosti kolme pÀivÀÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi viisi kuusi