Mieheni jouluvalmistelut
Minusta on suloista katsoa hĂ€nen puuhasteluaan. đ HĂ€n on ostanut pienet lahjat minulle ja lapsille. KÀÀrii niitĂ€ vaikkei se kunnolla onnistu. On suunnitellut kuusen hankkimista metsĂ€stĂ€ jo kesĂ€stĂ€ lĂ€htien.đ Mutta tĂ€ssĂ€ kĂ€y kuten joka vuosi. HĂ€n hakee sen torilta. đ
Huomenna hĂ€n hakee joulupullonsa alkosta. VĂ€kevÀÀ viiniĂ€ jota lipittÀÀ pitkin aattoa. Mukavaa ettĂ€ hĂ€n nauttii siitĂ€. Siivoukseen en anna hĂ€nen osallistua. Parempi niin. Perussiivous onnistuu mutta en halua siivota hĂ€nen perĂ€ssÀÀn uudestaan. HĂ€n kĂ€y sillĂ€ vĂ€lin lĂ€hipubissa. Jouluperinne. đ
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo miehen itsensÀ kirjoittama vannabe tarina kÀÀnteisessÀ muodossa.
Miksi epÀilet? MeillÀ on hyvÀ suhde koska annamme toisillemme tilaa tehdÀ asioita omilla tavoillamme. Olemme onnellisia.
MeillÀ mies haki viime viikolla kuusen ja eilen kinkun. Nyt imuroi lattioita ettÀ poika pÀÀsee luuttuamaan. Lahjat osti jo pari viikkoa sitten ja nÀkyvÀt olevan paketissakin jo.
MinÀ valmistelen ruokia, mitÀ nyt etukÀteen voi, ja laittelen koristeita. ItsellÀ huomenna vielÀ normaali työpÀivÀ.
Mulla oli aikoinaan miesystÀvÀ (jota rakastin kovasti ja olisin toivonut hÀnestÀ loppuiÀn miestÀ itselleni).
Riippuen siitÀ mihin viikonpÀivÀÀn aatto ajoittui, oli jo ed vk loppuna vetÀmÀssÀ lÀrvit joko joukkuepelikavereiden tai muiden kavereiden kanssa. Aattona toi mulle suklaakonvehtirasian, onneksi sentÀÀn oli huomioinut edes sen mikÀ on lempisuklaatani. Aaton vietti oman perheen kanssa, joulupÀivÀnÀ alkoi ottaa jo pohjia taas omien kavereiden kanssa, illalla paikalliseen kapakkaan, minÀ tulin sinne ehkÀ omien kavereitteni kanssa vaikka olisin toki halunnut viettÀÀ joulun vain hÀnen kanssaan ilman viinaa. Tai sitten olin kotona. No, tapaninpÀivÀ meni puolille pv krapulassa maaten ja minÀ lÀhdin naapuripaikkakunnalle omaan kÀmppÀÀni.
Kun vuosien aikana kypsyin hÀnen itsekeskeisyyteensÀ ja viinanhimoon ja baareissa viihtymiseen sekÀ siihen ettÀ asetti nÀmÀ kaikki aina minun edelleni, hÀn jÀi istumaan sinne paikallisen ravintolan alakertaan yksin. MinÀ jatkoin elÀmÀÀni muualla. ElÀmÀ on valintoja ja asioiden tÀrkeysjÀrjestykseen laittamista.
Ompa ihanaa, ÀijÀ kittaa viinaa koska se on hÀnelle tÀrkeÀmpÀÀ kuin perheen kanssa yhteisten asioiden tekeminen.
Mut eihÀn siinÀ mitÀÀn, hÀn on varmasti tyytyvÀinen kun saa vapauden olla osallistumatta ja tehdÀ mitÀ huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ompa ihanaa, ÀijÀ kittaa viinaa koska se on hÀnelle tÀrkeÀmpÀÀ kuin perheen kanssa yhteisten asioiden tekeminen.
Mut eihÀn siinÀ mitÀÀn, hÀn on varmasti tyytyvÀinen kun saa vapauden olla osallistumatta ja tehdÀ mitÀ huvittaa.
En nĂ€e asiaa noin. Mies ei kittaa viinaa eikĂ€ hĂ€n jĂ€tĂ€ sovittuja asioita tekemĂ€ttĂ€. Miksi olet noin negatiivinen? MeillĂ€ on omat joulutapamme jotka sopivat meille ja jonka takia joulumme on onnellinen. đ
MÀ sanoin mun exÀlle joskus ettÀ jos jonnekin paikallisbubiin meno on oikeesti sulle tÀrkeempÀÀ kuin esim oman perheen kanssa yhdessÀ tekeminen ja oleminen, niin jÀtÀ avaimet pöydÀlle kun lÀhdet. Ei lÀhtenyt sillÀ kertaa mutta veti yöllÀ lÀrvit kotona ja 2 kk sen jÀlkeen monen muun asian ja tilanteen myötÀ minÀ otin ne avaimet pois hÀneltÀ. En ala katsomaan mitÀÀn itsekeskeistÀ aikuisvauvaa.
Vierailija kirjoitti:
MÀ sanoin mun exÀlle joskus ettÀ jos jonnekin paikallisbubiin meno on oikeesti sulle tÀrkeempÀÀ kuin esim oman perheen kanssa yhdessÀ tekeminen ja oleminen, niin jÀtÀ avaimet pöydÀlle kun lÀhdet. Ei lÀhtenyt sillÀ kertaa mutta veti yöllÀ lÀrvit kotona ja 2 kk sen jÀlkeen monen muun asian ja tilanteen myötÀ minÀ otin ne avaimet pois hÀneltÀ. En ala katsomaan mitÀÀn itsekeskeistÀ aikuisvauvaa.
MeidĂ€n tapamme ei sovi silloin teille. Meille tuo on osa jouluperinnettĂ€ ja kaikki ovat tyytyvĂ€isiĂ€. đ
Rakastajani kÀvi antamassa mulle sarjaorgasmeja ja poistui kotiinsa. Saan olla sohvalla ihan yksin. Lapset isÀllÀÀn. Ihana joulu ja just mahtavat valmistelut tarjoili mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, lopettakaa nÀiden aikuisvauvojen paapominen!
Ihanaa ap, kiva ettÀ viihdyt noinkin. Suhteita on monenlaisia ja kaltaisiasi ymrtÀviÀ lempeitÀ ÀitityyppisiÀ vaimoja on aniharvassa enÀÀ.
Ihkuu joulua sulle ja miehellesi sinne lÀhiöbubiin.
Miksi tÀmÀkin ketju muuttui muiden haukkumiseksi eikÀ aloituksesta yritetÀ edes etsiÀ mitÀÀn hyvÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, lopettakaa nÀiden aikuisvauvojen paapominen!
Kehen naiset sitten tuntisivat olevansa suhteessa se parempi ihminen? Parempi purkaa ne omat paineet mieheen kuin lapsiin. Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Piilonarsistilla voi olla lastensa kanssa hyvin alhainen kiukkukynnys.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ap, kiva ettÀ viihdyt noinkin. Suhteita on monenlaisia ja kaltaisiasi ymrtÀviÀ lempeitÀ ÀitityyppisiÀ vaimoja on aniharvassa enÀÀ.
Ihkuu joulua sulle ja miehellesi sinne lÀhiöbubiin.
Kiitos. đ€ PidĂ€n siitĂ€ kun voin pitÀÀ talon siistinĂ€ ja kauniina. Mieheni on lempeĂ€. Ei ole vĂ€kivaltainen eikĂ€ pahantahtoinen. Tietenkin riitelemme joskus mutta ne sovitaan pian. Olemme onnellisia ettĂ€ löysimme toisemme.đ„°đ„°
Kuulostaa varsin alkoholivetoiselta mieheltÀ. No, niitÀhÀn on maa tÀynnÀ, oikein hyvÀÀ jouluprovomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varsin alkoholivetoiselta mieheltÀ. No, niitÀhÀn on maa tÀynnÀ, oikein hyvÀÀ jouluprovomatskua.
En pidÀ hÀntÀ alkoholistina. HÀn ei yleensÀ juo. Jouluna hÀn ottaa pubissa 1-2 olutta ja vÀkevÀÀ viiniÀ vÀhÀn kerrallaan. Miksi en sallisi sitÀ hÀnelle?
Minun mies eii juo jouluna alkoholia. EhkÀ joulun jÀlkeen otetaan ja rentoudutaan. Mieheni on siivonnut ja imuroinut ja kÀynyt tÀnÀÀn kaupassa ja sanoi ettÀ saa riittÀÀ nyt otetaan rennosti kolme pÀivÀÀ.
Oliko tuo miehen itsensÀ kirjoittama vannabe tarina kÀÀnteisessÀ muodossa.