Muistathan olla aidosti kiitollinen, kun lahjapaketista löytyy Pandan juhlapöydän konvehteja
Kommentit (29)
"Tuut vttu uudelleen kun sulla on paremmat lahjat"
Vierailija kirjoitti:
Paras konvehtilaatikko mutta juju on siinä kun kaikki ostaa tarjouksesta 3-5 laatikkoa kymppillä ja antaa toisilleen samanlaisen rasian 😅
Eiks se oo just hyvä? Kaikki saa mitä ostais itelleen muutenkin ja vielä hyvän joulumielen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä niin paheksutaan? :D
Somessa tuntuu olevan trendikästä irvailla näistä.
Mä tykkää oikeasti kyseisestä suklaarasiasta. Ja jos vielä joku lahjaksi sen mulle tuo, niin todella aidosti olen kiitollinen.
No koska jos sä et oikeasti keksi mitään muuta antaa lahjaksi, kuin konvehteja, niin jätä antamatta.
Onneksi meillä ei osteta suklaarasioita lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkää oikeasti kyseisestä suklaarasiasta. Ja jos vielä joku lahjaksi sen mulle tuo, niin todella aidosti olen kiitollinen.
No koska jos sä et oikeasti keksi mitään muuta antaa lahjaksi, kuin konvehteja, niin jätä antamatta.
Miksi? Jos mä en keksi muuta kuin sukat tai kynttilän tai joulukahvin, niin jätänkö nekin antamatta? Mikäs Teidän Korkeudellenne kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein nämä suklaalahjoja vastustavat ovat itse surkeita lahjan ostajia. Ostetaan jotain ihan turhaa krääsää, koska suklaa on niin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tee niinkuin eräs minun tuttu ja osta kissoista tykkäävälle aikuiselle ihmiselle kissapehmolelu ja kokeneelle maratoonarille aloittelijan juoksuopas jne. Suklaa kun on niin surkea lahja.
Ei palmuöljyä, kuten niin monessa muussa, kuten Lindt yms. Ja jotain Marabouta en osta Venäjäkytkösten takia. Mutta totta on, että vähän kaikki nämä tutut rasiat alkaa tökkiä jo, oli vaikeuksia kaupassa ottaa mitään, ja lehdissä taisi olla juttuakin, ettei kaupaksi mene. Juhlapöytä kuitenkin näistä ehkä eniten kestänyt aikaa.
Lapsena olen syönyt karkki/suklaakiintiön täyteen mutta joka joulu yksi konvehtirasia tulee syötyä joulunpyhinä.