Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan olla aidosti kiitollinen, kun lahjapaketista löytyy Pandan juhlapöydän konvehteja

Vierailija
22.12.2024 |

Ne on rakkaudella pakettiin kääritty.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olen syönyt karkki/suklaakiintiön täyteen mutta joka joulu yksi konvehtirasia tulee syötyä joulunpyhinä. 

Vierailija
22/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuut vttu uudelleen kun sulla on paremmat lahjat"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras konvehtilaatikko mutta juju on siinä kun kaikki ostaa tarjouksesta 3-5 laatikkoa kymppillä ja antaa toisilleen samanlaisen rasian 😅 

Eiks se oo just hyvä? Kaikki saa mitä ostais itelleen muutenkin ja vielä hyvän joulumielen päälle.

Vierailija
24/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä niin paheksutaan? :D

Somessa tuntuu olevan trendikästä irvailla näistä. 

Mä tykkää oikeasti kyseisestä suklaarasiasta. Ja jos vielä joku lahjaksi sen mulle tuo, niin todella aidosti olen kiitollinen. 

No koska jos sä et oikeasti keksi mitään muuta antaa lahjaksi, kuin konvehteja, niin jätä antamatta.

Vierailija
25/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei osteta suklaarasioita lahjaksi.

Vierailija
26/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkää oikeasti kyseisestä suklaarasiasta. Ja jos vielä joku lahjaksi sen mulle tuo, niin todella aidosti olen kiitollinen. 

No koska jos sä et oikeasti keksi mitään muuta antaa lahjaksi, kuin konvehteja, niin jätä antamatta.

Miksi? Jos mä en keksi muuta kuin sukat tai kynttilän tai joulukahvin, niin jätänkö nekin antamatta? Mikäs Teidän Korkeudellenne kelpaisi?

Vierailija
27/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä suklaalahjoja vastustavat ovat itse surkeita lahjan ostajia. Ostetaan jotain ihan turhaa krääsää, koska suklaa on niin tylsää.

Vierailija
28/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tee niinkuin eräs minun tuttu ja osta kissoista tykkäävälle aikuiselle ihmiselle kissapehmolelu ja kokeneelle maratoonarille aloittelijan juoksuopas jne. Suklaa kun on niin surkea lahja.

Vierailija
29/29 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palmuöljyä, kuten niin monessa muussa, kuten Lindt yms. Ja jotain Marabouta en osta Venäjäkytkösten takia. Mutta totta on, että vähän kaikki nämä tutut rasiat alkaa tökkiä jo, oli vaikeuksia kaupassa ottaa mitään, ja lehdissä taisi olla juttuakin, ettei kaupaksi mene.  Juhlapöytä kuitenkin näistä ehkä eniten kestänyt aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme