Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan sisäisesti kuollut, kun joudun luopumaan ihastuksesta. Ja varmasti sietämätöntä seuraa

Vierailija
21.12.2024 |

Miten voikin vaikuttaa tällä lailla. 

Tekisi mieli vaan vetää peitto korvien yli ja imeytyä lopullisesti patjan sisään. Aivan finito

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut luopumaan?

Vierailija
2/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se välillä on. Ainoa hyvä puoli on, että tietää olevansa elossa, kun on niin kurja olo. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Oon ihan solmussa tilanteen kanssa.

Vierailija
4/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ilmaistuksi hänelle tunteitani ajoissa - hän kyllä teki selväksi kiinnostuksensa - nyt 4 kk: n päästä - hänellä on jo joku toinen. 

Vierailija
5/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se välillä on. Ainoa hyvä puoli on, että tietää olevansa elossa, kun on niin kurja olo. Voimia!

No tämä kai sitten

Ap

Vierailija
6/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mutta tuota tapahtuu aikalailla kaikille. Et ole yksin asian kanssa. Se valitettavasti kestää päästä näistä yli. Jotkut on siinä tilanteessa, että pystyy ottamaan jonkun korvike vierihoitajan. En tiedä onko sekään hyvä ratkaisu, kun vahinko lähtee tuollaisesta väliaikaisesta suhteesta helposti kiertämään. Voihan sitä tietysti kertoa, että ei halua pidempää suhdetta ja tehdä asian reilusti selväksi. Elämä aina kuitenkin aina jatkuu, vaikka välillä on ankeata. Naisten mielibiisit tuntuu lähes kauttaltaan olevan aika surumielisiä, eli eiköhän se jo kerro jotain.

Vierailija
7/7 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin nuorena ihastunut vuoden. Kun kerroin asiasta , mies sanoi: mehän ollaan vaan ystäviä. Olin sekaisin päästä seuraavat puoli vuotta. Toisaalta elämä ei mennyt hukkaan. Vietin joka viikonloppu aikaa tuon miehen kanssa . Olimme 16 vuotiaita..semmoinen nuoruuden rakkaus:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän