Miksi valehdella kalun koosta?
Erosin ex miehestä puolisen vuotta sitten. Hän valehteli kaikesta ja piti minua pilkkanaan kokoajan. Sitä en ymmärrä, että hänen piti valehdella jopa elimensä koosta. Joka käänteessä selitti, kuinka hänellä oli 20 senttiä pitkä. No se ei tod.ollut sen pituinen, vaan n.15-16 senttinen. Oli myös mielestäni varsin ohut, eli ei tehnyt tiukkaa ottaa sitä etusormen ja peukalon ympäröimäksi. Minulla on vielä pienet kädet. Minusta mies teki itsestään vain nolon noilla puheillaan. En minäkään hokenut, että minulla on isot rinnat, koska C kupit on ihan normaalit. Miksi yrittäisin uskotella jotain, mikä ei pidä paikkansa?
Kommentit (27)
Itsellä on häpyluusta mitattuna 19 cm, mutta vatsan pinnasta 16 cm. Kumpi sitten on totuus, mutta virallisesti minulla on 19-senttinen.
Varmaan koska ohut 15 cm ei kiihota ketään.
Kysyt oikeasta paikasta, missään ei varmaan valehdella kalun koosta niin paljoa, kuin keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos valehtelee kaikesta, niin miksei tuostakin.
Mutta mitä järkeä. Tulee mieleen satu, Keisarin uudet vaatteet. Kyllähän minä näin, että ei ole totta, eikä iso. Meni jotenki maku koko seksistä, kun alkoi tuollaista jauhamaan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä järkeä. Tulee mieleen satu, Keisarin uudet vaatteet. Kyllähän minä näin, että ei ole totta, eikä iso. Meni jotenki maku koko seksistä, kun alkoi tuollaista jauhamaan.
Ap.
Patologisilla valehtelijoilla on tapa valehdella kaikesta. Ei siinä ulkopuolisen korvaan olekaan mitään logiikkaa eikä hyötyä. Jos on käynyt lomamatkalla Espanjassa, sanoo käyneensä Italiassa. No tuossa munajutussa vaivautuu edes valehtelemaan itselleen edulliseen suuntaan. Ajattelee ehkä, ettei nainen ilman viivotinta erota toisistaan 15cm ja 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on häpyluusta mitattuna 19 cm, mutta vatsan pinnasta 16 cm. Kumpi sitten on totuus, mutta virallisesti minulla on 19-senttinen.
onnea se kuuluukin mitata juuri häpyluusta
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tutkimuksissa otetaan häpyluusta, eri miehillä on eri määrä vatsanalusrasvaa.
Se pitää mitata kierteellä eli ainakin puoli metrinen.
Eihän nyt mieleltään terve mies, koko ajan puhu kullinsa koosta, ei taas oikein tunnu uskottavalta tarinalta?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska ohut 15 cm ei kiihota ketään.
Jo vanha kansa tiesi että konstilla sitä pannaan eikä suurilla munilla
Minulla on valehtelematta 32cm pitkä kalu, mittaan sen niin, että viivottimen toinen pää on kolme senttiä peräaukkoni sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tutkimuksissa otetaan häpyluusta, eri miehillä on eri määrä vatsanalusrasvaa.
No kerroppas nyt rehellisesti, missä tuollainen tutkimus on tehty ja oletko peräti osallistunut?
Minä valehtelen aina lyhyemmäksi niin pääsee pukille helpommin .
Miksi kertoa kalun kokoa ollenkaan naiselle? Ei minua ole koskaan sentit kiinnostaneet, joko miehen kanssa on hyvää sekä seksiä tai ei ole. Onneksi nyt vanhempana en kuule enää mitoista juttua, nuorena kyllä. Se on itseasiassa aika turnoff. Olen saanut erinomaista seksiä pienikaluisemmilta mieheltä, surkeaa isoilta, ja päinvastoinkin. Oma seksini ei ole senttipeliä. Samaa ajattelen miehen pituudesta, jos kokonaisuus on kunnossa, lyhyempikin mies käy. Itse olen 172cm, ja pari kertaa seurustellut itseäni hieman lyhyemmän kanssa, ei ongelmaa. Olin neljä vuotta suhteessa 201cm pitkän(tiedän kun kysyin) miehen kanssa, ei ongelma. Sama kalun mitoissa.
Ihmiset. Tosi moni nainen huijaa painonsa, prosentit varmaan vielä isompia kuin miesten "mittaamat" sentit. Ja myös tosi moni nainen väittää olevansa "vahva ja itsenäinen" vaikka todellisuudessa on ripustautuva kontrollifriikki. :/
Vielä mielenkiintoisempaa on että toiset miehet valehtelee toisen miehen puolesta hänen kalunsa koosta.
Ketä kiinnostaa kalun koko?, itseäni se ei miehenä kiinnosta ja naisiani se kiinnostaa vielä vähemmän. Kaikki partnerini ovat penetraatiokeskeisiä kullia kaipaavia milffejä.
Sen verran kullin koosta puheen ollen että menstruaatiota edeltävinä päivinä en pane takaapäin ihan ohjaan asti.
Ap, kerro vielä vulvan dimensiosi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset. Tosi moni nainen huijaa painonsa, prosentit varmaan vielä isompia kuin miesten "mittaamat" sentit. Ja myös tosi moni nainen väittää olevansa "vahva ja itsenäinen" vaikka todellisuudessa on ripustautuva kontrollifriikki. :/
Mä en kerro painoani muuta kuin terveydenhuollossa ja kerron sen ihan rehellisesti. Muille mun paino ei kuulu. Kyllä, olen reilusti ylipainoinen. Elämäntapamuutos on menossa ja painoa on lähtenyt tähän mennessä 15kg. Sitten voin kertoa painon muillekin kun pääsen normaalin painon puolelle.
Olen sinkku ja pärjään hyvin yksin. En ole ripustautuva kontrollifriikki. Olen mielummin yksin kuin huolin ketä tahansa. En myöskään ole valmis parisuhteeseen kipeän avioeron vuoksi. Ei aina tarvitse olla parisuhteessa.