Lyhentäisitkö asuntovelkaa 10 tonnia etukäteen, vai
leikkaisit silmät nuoruuden kuntoon vai lähtisitkö kerran elämässä matkalle Bora Boralle?
Kommentit (16)
Ei maksa 10 000 laserleikkaus vaan n. 1000- 3000 per silmä
Olisitko mielummim 100 vuotta työttömänä vai Issillä pskaduunissa siivoojana vai valtion virastossa venäläismielisten seassa sihteerinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa 10 000 laserleikkaus vaan n. 1000- 3000 per silmä
Monitehoinssileikkaus maksaa helposti yli 3000 / silmä.
Boora booralle ja loput sijoittasin.
Asuntolainaan. Silmäleikkauksen hyöty ei ole taattu.
Tuollainen tilanne on tullut vastaan useana vuotena ja olen aina maksanut lainoja pois. Ne tosin loppuivat toistaiseksi viime talvena 28 vuoden maksamisen jälkeen. Etelässä olin viime jouluna, mutta nyt oli niin paljon töitä, että unohdin varata matkan. Talvilomalla uusi yritys.
Silmät on jo leikattu ja Tyynen valtameren paratiisisaarilla vierailtu (ei tosin Bora Boralla) joten valitsisin ylimääräisen asuntolainen lyhennyksen.
Jos silmäleikkauksella tarkoitetaan näkökykyyn liittyvää leikkausta, maksaisin asuntolainaa pois. Jos taas silmäleikkauksella tarkoitetaan silmäluomileikkausta, tekisin sen ja loppurahalla asuntolainaa. Bora Borasta voisin katsella kuvia; matkustaminen ei kiinnosta.
Lyhentäisin asuntovelkaa, koska kun velka on maksettu voin leikkauttaa ne silmät ja lähteä sitten Bora Boralle.
Lähtisin Bora Boralle. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu, niin jos mahis reissata, niin reissuun
Bora ja osakkeet. Halpaa lainaa on asuntolaina.
Silmäleikkaukseni maksoi 20 vuotta sitten 400 euroa. Paras sijoitus mitä olen koskaan tehnyt.Toki,operaatiota ei tehty Suomessa. Edelleen 20/20 näkö:)
Minulla oli v 2016 asuntovelkaa 67000 euroa mutta voitin lotossa 173000 euroa. Maksoin velan heti pois. Kävin minä karibian risteilyllä tyttöystävän kanssa ja se reissu maksoi noin 10000 euroa. Se oli sellainen kännissä tehty päätös että ruotsin laivat ovat tylsiä että lähetään kerrankin kunnon reissuun makso mitä maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli v 2016 asuntovelkaa 67000 euroa mutta voitin lotossa 173000 euroa. Maksoin velan heti pois. Kävin minä karibian risteilyllä tyttöystävän kanssa ja se reissu maksoi noin 10000 euroa. Se oli sellainen kännissä tehty päätös että ruotsin laivat ovat tylsiä että lähetään kerrankin kunnon reissuun makso mitä maksoi.
Oletpa sinä onnekas. Toivottavasti ole tehnyt rahoillasi järkeviä ratkaisuja, noin iso summa tuottaa jo ihan mukavasti tulojakin. Todella onnekas, onnen pekka...
Kymppitonni ei riittäisi omaan Bora Boran reissuuni kun lennän aina pitkät lennot busineksessä. Hotellinkin pitää olla nykyään premium-tasoa. Nuorena oli kiva reppureissata mutta nyt panostan laatuun.
Silmäleikkaus
t. linssileikkauksesta haaveileva (likinäkö, ikänäkö, hajataitto, piilokarsastus)