Kuka huolii työkyvyttömän naisen
Kommentit (27)
No jos olet täysin työkyvytön, ei varmasti kukaan. Kyllä jokainen työnantaja edellyttää, että työntekijä sentään jotakin tekee palkkansa eteen.
Tarkoitan parisuhteeseen. Oli vain kokemusta että kelpaan seksiin en muuhun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon eläkkeellä
Ap
Nuori eläkeläinen? Se on aina jonkinlainen hälytysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai sieki valitset sellaisia ukkoja seuraksi. Pahoittelen valintojesi tyhmyyttä.
Mielummin sitten olen yksin kun olen työkyvyttömän miehen kanssa. Yleensä ovat aika renttuja ja itse en sellainen ole
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielummin sitten olen yksin kun olen työkyvyttömän miehen kanssa. Yleensä ovat aika renttuja ja itse en sellainen ole
Ap
Ennakkoluuloinen, valikoiva, leimaava.... miksi chad ei kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet haluaa naiselta vain seksiä, opettele antamaan hyvää seksiä niin saat miehen pidettyä eli parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet haluaa naiselta vain seksiä, opettele antamaan hyvää seksiä niin saat miehen pidettyä eli parisuhteeseen.
Tuo seksi kuuluu mielestäni vasta parisuhteeseen. Ei tapailuvaiheeseen. Ja joo aiemmin oon mennyt liian nopeasti sänkyyn.
Ap
Voihan sitäkin panna 😃 varmasti oikein hyvä reikä semmoisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo seksi kuuluu mielestäni vasta parisuhteeseen. Ei tapailuvaiheeseen. Ja joo aiemmin oon mennyt liian nopeasti sänkyyn.
Ap
Tapailu? Seurustele hyvä ihminen äläkä tapaile
Älä välitä kommenteista jotka kauheita. Maapallolla lienee joku kaikille. Huonoa ei tarvitse ottaa.
Korkeakoulutettu akateeminen laatikkoleuka. Rohkeasti vaan tyrkylle. Jos ei matchaa niin, kattele kaltaisiasi.
Kaikki huolii jos olet normaalipainoinen. Työkyvytön tarkoittaa että nainen on lihava ja huono kunto ei jaksa liikkua niin sellaista tuskin kukaan huolii.
Tuskin ap huolii tavis miestä joka on työkykyinen. Pitää olla komea pitkä ja lihaksikas vartalo kuten seiväshyppääjillä. Jos nainen sanoo ettei kukaan mies huoli sitä niiin siten nainen on itse todella nirso.
Jos on seksikykyinen niin joku huolii kyllä.
No jos pystyy lämmittämään uunia (minä hommaan puut sisälle) ja tarinoimaan henkeviä niin tänne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä kommenteista jotka kauheita. Maapallolla lienee joku kaikille. Huonoa ei tarvitse ottaa.
Huonoa ei tarvitse ottaa ja sen takia AP on vieläkin sinkku.
Työkyvytön/pitkäaikaistyötön mies. Tottunut samaan elintasoon.