Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun silmälasiliikkeen myyjä sanoo että nämä kehykset sopii paremmin sun persoonaan, kuin nuo toiset kehykset,

Vierailija
19.12.2024 |

mitä hän sillä tarkoittaa? 😅 Ei kai vartin "tuntemisella" tiedä persoonasta yhtään mitään, eli tarkoittaako tuo kuitenkin enemmänkin ulkonäköä?

Hinnasta ei ollut kyse, hänen suosittelemansa lasit oli halvemmat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän aina myyjän tekemään ehdotuksia mikä sopisi.  Olen ollut tyytyväinen.

Minä taas mieluummin valitsen itse, mies makutuomarina. Monesti pyydän että saammeko katsella keskenämme kehyksiä, kysyn jos tarvitsen apua.

Minä valitsen itse. Mutta käytän mieluummin myyjää kuin vaimoa makutuomarina.

Miksi? Ei ole vaimoa

Vierailija
22/26 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on piilovittuilua. 

Tyyliin (esittelee jotain tosi mautonta): kato tässä olis tälläinen vähän erikoisempi, sopis just hyvin sun tyyliin ja tuon ihanan paidankin väriin 

Vaihda liikettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokoon kuka mitä tykkää mutta itse tykkään kehyksettömistä laseista. Joita myös hengettömiksi ja vaikka miksi negatiiviseksi sanotaan, kun ilmeisesti eivät korosta mitään vaan ovat käytännölliset eivätkä rajoita näkökenttää.

Ja mä taas sanoin viimeksi laseja hankkiessani, että älä sitten turhaan ehdota mitään värittömiä eikä hengettömiä laseja. Mulle kehysten täytyy olla paksut muovisankaiset ja vihreät. Muita en edes kokeile.

Makunsa kullakin, minua ei millään saisi ostamaan paksusankaisia tai esim mustat kehykset (puistatus), onneksi valikoimaa löytyy jokaiselle.

Vierailija
24/26 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokoon kuka mitä tykkää mutta itse tykkään kehyksettömistä laseista. Joita myös hengettömiksi ja vaikka miksi negatiiviseksi sanotaan, kun ilmeisesti eivät korosta mitään vaan ovat käytännölliset eivätkä rajoita näkökenttää.

Ja mä taas sanoin viimeksi laseja hankkiessani, että älä sitten turhaan ehdota mitään värittömiä eikä hengettömiä laseja. Mulle kehysten täytyy olla paksut muovisankaiset ja vihreät. Muita en edes kokeile.

Makunsa kullakin, minua ei millään saisi ostamaan paksusankaisia tai esim mustat kehykset (puistatus), onneksi valikoimaa löytyy jokaiselle.

No siinä sama että mustia en halua. Pitää olla jotain väriä.

Vierailija
25/26 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse pitää päättää silmälasiensa tyyli.

Optikkoliikeiden myyjät eivät ole koskaan tajunneet minusta yhtään mitään. Silmälasit on aika tärkeä osa omaa imagoa.

Yleisin virhe on että tyrkyttävät hirveän kromeluureja laseja vaikka sanon että tarhdon minimalistiset.

Sama koskee kampaajia. Tyrkyttävät aina jotain räikeää hiusväriä josta jää kauhea juurikasvu, vaikka sanon että haluan mahdollisimman luonnollien vaikutelman.

Vierailija
26/26 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjälläkin on oma makunsa, eli ei se ole mikään asiantuntija tyylin suhteen.

Se voi ymmärtää sen, mitkä lasit sopii kasvonpiirteisiin, mutta siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi