Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet suhtautuvat tällaiseen? Taustalla karmeita kokemuksia miehistä

Vierailija
18.12.2024 |

Olin ollut 6 vuotta selibaatissa kun harrastin seksiä erään miehen kanssa. En puhunut, en kehdannut. Ihan hyvin se meni. Mies olisi voinut vähän ihmetellä. Olin ollut aiemmin vain 4 kertaa yhdynnässä, ekat 3 kertaa saman miehen kanssa ja 4. kerran eri miehen kanssa. Vain yksi kerta näistä oli selvin päin. Eka mies oli aggressiivinen tapaus ja sai säikähtämään miehiä. Taustalla vielä lapsuuden pahoinpitelyt miesten puolelta, niin ei sitä mielellään tällaisista asioista heti halua avautua. 

Kestäisikö kukaan alakerrallaan ajatteleva mies tuollaista juttua edes kuulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies jolla on sydäntä ymmärtäisi tuon ja kohtelisi sinua hellästi ja arvostavasti sinua kuunnellen.

Kannattaa avata asiaa varovasti menemättä liikaa yksityiskohtiin.

Vierailija
2/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."alakerrallaan ajatteleva mies". 😄

Aikamoinen kierrepallo! Tavallinen mies ymmärtäisi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut miehistä, sikoja kaikki! Vaihda naiseen, me ollaan kaikessa parempia. N23

Vierailija
4/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vähän ajettu malli vai?

sehän kiinnostaa aina

Vierailija
5/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä karmeaa tuossa ny t oli

pimputa naapurin rouvan ovikelloa ja suorita ovensuukysely niin voi olla että sulla onkin ihanaa verattuna kohteluun naapurin purkhan taakse

Vierailija
6/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, tuli nyt tunnekuohussa kirjoitettua vähän hölmö ilmaisu. 

Ap

Vierailija
7/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tuli nyt tunnekuohussa kirjoitettua vähän hölmö ilmaisu. 

Ap

No en minä tiedä onko se niin hölmö, kyllähän sellaisiakin miehiä on olemassa. Tietysti sitten se on hölmö, jos tarkoitit ilmaisulla sitä, että kaikki miehet ovat sellaisia.

Veikkaisin, ettei hepillään ajattelevaa kiinnosta suuntaan eikä toiseen mitä sinä olet kokenut ja mitä sinä haluat.

Tavallinen mies taas osaa suhtautua tuohon ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa naispuoleinen ystäväsikin.

Vierailija
8/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, että miten oot käsitellyt ne, vai ootko ylipäätänsä? Itse olen 41-vuotias mies, enkä edes suostu enää parisuhteisiin. Puolin ja toisin tullut traumatisoitua kumppaneita. En jaksaisi alkaa olemaan naisen kanssa, joka vertailee mua exiinsä tai muihin, kun tuntuu, että eläisin jonkun toisen elämää. 

Nykyään harrastan lyhyitä juttuja huomattavasti nuorempien naisten kanssa, joille yritän olla mahdollisimman mukava. Nuoret naiset ovat seksuaalisesti aika aktiivisia, ja jos minä satun saamaan siitä välistä pienen siivun, niin haluan ainakin tulla muistetuksi herrasmiehenä, joka huomioi naisen ja hänen tarpeensa.

Vierailija
9/10 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, että miten oot käsitellyt ne, vai ootko ylipäätänsä? Itse olen 41-vuotias mies, enkä edes suostu enää parisuhteisiin. Puolin ja toisin tullut traumatisoitua kumppaneita. En jaksaisi alkaa olemaan naisen kanssa, joka vertailee mua exiinsä tai muihin, kun tuntuu, että eläisin jonkun toisen elämää. 

Nykyään harrastan lyhyitä juttuja huomattavasti nuorempien naisten kanssa, joille yritän olla mahdollisimman mukava. Nuoret naiset ovat seksuaalisesti aika aktiivisia, ja jos minä satun saamaan siitä välistä pienen siivun, niin haluan ainakin tulla muistetuksi herrasmiehenä, joka huomioi naisen ja hänen tarpeensa.

No voi että. On olemassa ikäisiäsi kauniita, hoikkia ja ikäistään nuoremmalta näyttäviä jotka eivät vielä ole olleet parisuhteessa :D Olisi sääli, jos tapaisi sinut ja se kaatuisi tuohon ajatukseen, ettet halua enää parisuhdetta. 

Vierailija
10/10 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että. On olemassa ikäisiäsi kauniita, hoikkia ja ikäistään nuoremmalta näyttäviä jotka eivät vielä ole olleet parisuhteessa :D Olisi sääli, jos tapaisi sinut ja se kaatuisi tuohon ajatukseen, ettet halua enää parisuhdetta.&nbsp

En oikein ymmärtänyt kommenttia? En olisi hyvä puoliso, joten miksi kenenkään kokemattoman kannattais alkaa suhteeseen kanssani? En edes erityisemmin pidä hoikista naisista, mitä ulkonäköasioihin tulee.