Vietän joulua vauva palstalla.
Aamu 07.00-23.00. Mitäpä siitä muutakaan tekisi koska ei ole vanhempia eikä muitakaan läheisiä.
Kommentit (13)
Joo. Itse piipahdan joulupäivänä palstalla ja tapanina. Aaton olen sukulaisilla.
Vierailija kirjoitti:
On tämä ainakin laadukkaampi paikka viettää Joulua kuin roikkua valtamedioiden valeuutis-palstoilla :)
Mitä ne valehtelevat? En ole huomannut valheita.
Kyllä minäkin vietän, ainakin ajoittain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä ainakin laadukkaampi paikka viettää Joulua kuin roikkua valtamedioiden valeuutis-palstoilla :)
Niin suomalaisethan ovatkin maailman onnellisimpia ja meillä ei ole mitään ongelmia... HEH
Valitettavasti palstalla on jouluna yksityistilaisuus. Suomen femceltädit ry:n miesvihajoulujuhla. Tervetuloa sitten tapanina taas keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaisethan ovatkin maailman onnellisimpia ja meillä ei ole mitään ongelmia... HEH
Miten se liittyy uutisointiin?
Otan osaa. Viimenen asia mitä ite tuun tekemää on se että tuun pilaamaan oman päiväni tänne ja katsomaan tota samaa etusivua missä on aina samat jutut
Tervetuloa. Positiivisia keskusteluja saa ihmiset laittaa. Ja jotain iloista.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. Positiivisia keskusteluja saa ihmiset laittaa. Ja jotain iloista.
Tällä palstallako positiivisia keskusteluja? Täällä ei kukaan osaa muuta kuin rutista ja nillittää.
Käy kirkossa jouluna. Siellä on aivan mahtava tunnelma silloin ja kirkot (ainakin aiemmin) pullistelevat väkeä. Aivan kaikki ovat tervetulleita!
Olen tällä palsttalla muutenkin joka päivä 8 tuntia ja varmasti jouluna 10 tuntia,