Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämisen jäljet kodissa

Vierailija
17.12.2024 |

Onko ketään muuta, jota ärsyttää suunnattomasti kodin pintojen naarmut ja kolhut, joita vaan tulee, vaikka kuinka varovasti koittaa olla. Alkaa haitata normaali elämää tämä hysteerisyys, mutta ei voi mitään sille, että hirveästi ärsyttää, kun vaikka parkettiin tulee jälki, kun jotain pientäkin tippuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tällä hetkellä paljon stressiä? Mulla ainakin purkaantuu juuri noin että mitättömän pienet asiat ärsyttää mahdottomasti. Välillä on tietysti vaan pakko kestää kun itse stressin aiheuttajaa ei voi aina poistaa...

Vierailija
2/5 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyllä olla... Järjellä ajateltuna tajuan, että ei ole oikeassa mittasuhteessa tämä asia, mutta ei vaan pysty ohittamaan. Ja on siis kyllä ihan oikeita, isompiakin murheita ja huolia minulla elämässä, ettei ole kyse siitä, että tämä sen takia korostuisi. Raivostuttaa, kun ei osaa olla kotona rennosti! Yksin asun siis - onneksi, koska olisin varmasti aivan painajaismainen asuinkumppani. `:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan se pattiin varsinki ku on just rempattu ja siistinä yrittää pitää. Mutta elämisestä vaan jää jälkiä. Mieluusti en ota vierailijoita, ku pitää sitte siivota sekä ennen että jälkeen sata lasissa. :D Mutta onko tämä oikeaa elämistä, että mieluummin hiippailee siistissä kodissa rätin kanssa ku pitää yllä ihmissuhteita.

Vierailija
4/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää naarmuista ja kolhuista. Jokainen sellainen jälki ketuttaa! Kolhu- yms. jäljet sopii ainoastaan täyspuisiin pintoihin ja ns. rustiikkityyliseen kotiin. Kaikissa muissa pinnoissa naarmut ja kolhut ovat rumentavia seikkoja.

Parketin taas ei pitäisi kovin herkästi naarmuuntua.

Vierailija
5/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.