Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen päällä kyykkyasennossa

Vierailija
17.12.2024 |

Mitä mieltä? Onko hyvä asento, että nainen kyykkää ylös ja alas?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasesta voi kun haaveilla. Ei mun nainen suostu oleen päällä. Koskaan. Ikinä.

Eksoottisin asento on doggy, joka sekin on kovin harvinaista.

Vierailija
2/19 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena suostun siihen, jos mies haluaa (olen sub ja teen muutenkin lähtökohtaisesti aina, mitä mies haluaa). Mutta, en minä siitä pidä. En tykkää siitä kyykkyasennosta, tulee halpa ja epäeroottinen olo. Lisäksi pelkään että vatsani ja kaksoisleukani näyttää ihan kauhealta sieltä alakulmasta katsottuna. Joten suoritan joo, mutta nautin oikeastaan vain siitä vaiheesta, kun mies ottaa minut halausotteeseen ja voin jatkaa ratsastamista niin.

Vierailija
4/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala asento senkin takia, että tulee helposti pieruja ja jopa kakkaa.

Vierailija
5/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypäs nainen mun hepin päälle kyykkypaskalle! Seksikästä.

Vierailija
6/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä liruttelen pissaa koska mies tykkää.

Vierailija
7/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen usein silleen kun oon miehen päällä, et toinen jalka on polven varassa ja toinen kyykkyasennossa. Tuolleen saa kairattua syvälle ja vemputettua lantiolla ihanasti joka suuntaan.

Vierailija
8/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä erityisen mielekäs asento ja tuo hyviä muistoja. Seksielämäni alkumetreillä naisen sisään laukeaminen ei ottanut onnistuakseen, nalli ei vaan palanut millään. Kerran silloinen tyttöystäväni muistaakseni puolivahingossa asettui päälle kyykyssä jalat auki. Muistan edelleen miten hyvältä se tuntui ja hetken pumppaamisen jälkeen tulin. Melkein itkimme molemmat onnesta, oli iso juttu myös hänelle. Vähitellen sen jälkeen pystyi tulemaan muissakin asennoissa. Kerroin tämän tarinan seuraavalle pitkäaikaiselle kumppanille ja siitä johtuen hän ei koskaan suostunut samaan asentoon.

Vierailija
9/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo tekee gutaa naisen reisilihaksille.

Vierailija
10/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus sivuaa vähän sitä, kun kysyttiin, käyttääkö naiset kyykkyasennossa imukuppidildoa. Se ketju on kai poistettu, kun en sitä enää löytänyt mistään.

En ymmärrä, millä logiikalla näitä poistetaan, minustä täällä kysellään kyllä oudompiakin juttuja, kun se, että käyttääkö naiset imukuppidildoa itsetyydytykseen.

Sitten kommetti tähän ketjuun. Minustakin tuntuu, että kyykyssä meihellä tai dildolla ratsataminen taitaa kyllä käydä aika lailla reisien päälle ja pidemmän päälle on melko raskasta.

Vierailija
11/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne onkin ainoat paikat missä se tekee gutaa.

Vierailija
12/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tollasesta voi kun haaveilla. Ei mun nainen suostu oleen päällä. Koskaan. Ikinä.

Eksoottisin asento on doggy, joka sekin on kovin harvinaista.

Onpa outo nainen....minulla kokemuksia useammastakin ja kaikki ovat tykänneet ratsastuksesta.

Vierailija
13/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypäs nainen mun hepin päälle kyykkypaskalle! Seksikästä.

Oih! Saisinko oikeasti tehdä niin, ollut jo pitkään haaveena, mutta tuntunut mahdottomalle ehdottaa sitä kenellekkään?

N.27v

Vierailija
14/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo tässä lähellä lumihangessa hepin kanssa odottamassa. Voit päästää myyrän vapaaksi sieltä parvekkeelta, otan sitte hepilläni kopin. Laitan varalta vielä jätesäkin päähän ja morsetan fikkarilla, niin tunnistat minut. 

Vierailija
15/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran nelikymppisen yyhoon kanssa. Lyhyt, jäntevä ja reitevä nainen. Vahva jalkainen oli niin ratsasti usein kyykkyasennossa. Toisinaan vaan sanoi anna tulla ja pumppasi kyykkäämällä mällit sisäänsä. Ihan uskomaton kone, mutta muuten rouvassa pyrki olemaan liikaa dominanssia.

Vierailija
16/19 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin jo tässä lähellä lumihangessa hepin kanssa odottamassa. Voit päästää myyrän vapaaksi sieltä parvekkeelta, otan sitte hepilläni kopin. Laitan varalta vielä jätesäkin päähän ja morsetan fikkarilla, niin tunnistat minut. 

😂🤣🤣😂

Vierailija
17/19 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä liruttelen pissaa koska mies tykkää.

Kakkaisitko myös, jos miehesi tykkäisi?

Vierailija
18/19 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu miltään. 

No löysä ei tietenkään tunnu. Missään asennossa. Mutta tiukka imee miehestä mehut.

Vierailija
19/19 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena suostun siihen, jos mies haluaa (olen sub ja teen muutenkin lähtökohtaisesti aina, mitä mies haluaa). Mutta, en minä siitä pidä. En tykkää siitä kyykkyasennosta, tulee halpa ja epäeroottinen olo. Lisäksi pelkään että vatsani ja kaksoisleukani näyttää ihan kauhealta sieltä alakulmasta katsottuna. Joten suoritan joo, mutta nautin oikeastaan vain siitä vaiheesta, kun mies ottaa minut halausotteeseen ja voin jatkaa ratsastamista niin.

No lihava nainen näyttää kauhealta asennossa kuin asennossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän