Kuulin baarissa
Olin baarissa oluella ja viereisessä pöydässä oli kaksi aika kova äänistä naista puhumassa omasta seksielämästään...
Vähän kävi toista naista sääliksi, kun hänen miehensä ei pysty kunnolla panemaan tulematta, aina alle 20 sekuntia :S
Tästä sai aika hyvät naurut ja onneksi oma mies kestää pidempään :D
Kommentit (15)
Kaikkia ei varmasti naurata, on nimittäin sen verran vittumainen vaiva!
Tässä taas nähtiin naisten kyky empatiaan miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei varmasti naurata, on nimittäin sen verran vittumainen vaiva!
Pyh. Ei se mikään vaiva ole. Kertoo vain, että kiihotuksen taso ja hoito on hyvää.
Varmaan kestääkin, kun et ole kovin kiihoittava, etkä osaa käyttää lantionpohjasi lihaksia
Mun mies kestää aina kaks minuuttia
Sattuipa sopivasti, minäkin olin baarissa oluella ja viereisessä pöydässä oli kaksi aika kovaäänistä miestä puhumassa omasta seksielämästään...
Vähän kävi toista miestä sääliksi, kun hänen vaimonsä riemurako on kuin sahara, vaihdevuodet päällä, ei tule panemisesta mitään :S
Tästä sai aika hyvät naurut ja onneksi oma vaimo kostuu kunnolla :D
Läksin sitten vaimoni kanssa kauppaan. Siellä naurettiin kassajonossa vaimoni kanssa makeat naurut.
OP.
Eikös se ois pahempi jos mies ryskytäs parikolme tuntia, välillä nukahtas satulaan, siitä sitten havahtus ja jatkas vielä tunnin pieris ja panis, välillä hirnahtelis, röhkis ja jatkas kairaamista lopuksi päästäs niin valtavan karjaisuun että mummovainaan käkikello putois seinältä.*
Naisella taitaa olla toimiva värkki. Olitko salaa kateellinen, taisit olla ja nyt naurat vain miehen nopeudelle. Mullakin tuli nuorempana nopeasti. Mutta seisoi vartin päästä uudelleen ja sitten kesti paukuttaa koko illan. Samoin joskus käytin kumia ja sen kanssa ensin että muna turtui ja sitten paljaana.
OffTopic:
Aikoja sitten, kun vielä oli wanhan liiton tanssikapakkojan joka neljännellä nurkalla, meni olut kirjaimellisesti väärään kurkkuun hitonmoisen yskänpuuskan saattelemana. Leipääntyneen oloinen ja väsynyt, sinänsä siisti pariskunta ja nainen jopa sievä, sanoo hiljaa miehelle "en taida tänään antaa..." Näytti suhde nuupahtaneelle, mutta pragmaattinen toteamus tilanteen toivottomuudesta sai tämän kirjoittajan vetämään kaljan väärään kurkkuun ja pakenemaan paikalta😅
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähtiin naisten kyky empatiaan miehiä kohtaan.
Juuri näin. Kukaan mies ei ole niin paha, että ansaitsisi rinnalleen naisen. Naiset ovat ulostetta ja pelkkää pohjasakkaa, joilla ei ole minun silmissäni minkäänlaista ihmisarvoa. Miesten välinen seksi on kaikin puolin laadukkaampaa kuin naisen kanssa harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ois pahempi jos mies ryskytäs parikolme tuntia, välillä nukahtas satulaan, siitä sitten havahtus ja jatkas vielä tunnin pieris ja panis, välillä hirnahtelis, röhkis ja jatkas kairaamista lopuksi päästäs niin valtavan karjaisuun että mummovainaan käkikello putois seinältä.*
Ai sellaistakin se on teillä?
Läksin sitten mieheni kanssa kauppaan. Siellä naurettiin kassajonossa mieheni kanssa.
AP.