Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

After dark side- Blind Channel dokkari

Vierailija
17.12.2024 |

Onko kukaan muu katsonut dokkarin areenasta?

Itse olen katsonut neljä osaa ja mun mielestä se on aika laadukkaasti tehty. Hyvä editointi ja näytetään paljon asioita myös sen keikkailun ulkopuolelta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, missähän välissä tuonkin kerkeis katsoa :-) 

Vierailija
2/8 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on katsoa tämä joulun pyhinä, kun on aikaa. Toiset kritisoi sitä, että siinä on liian vähän itse bändin musaa ja toiset taas sitä, että sitä musaa pitäisi olla vieläkin vähemmän. Kiitosta on tullut siitä, että kundit on tässä avoimina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut pari jaksoa ja suosittelen. Vaikkei edes pitäisi bändin musasta. Sitä musiikkia on tässä kuitenkin melko vähän ja dokkari näyttää keskittyvän paljon enemmän behind the scenes- osioon. 

Vierailija
4/8 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dokkari pelkkää oululaista uhoa? Itse en aio katsoa.

Vierailija
5/8 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dokkari pelkkää oululaista uhoa? Itse en aio katsoa.

Ei. Paljon matskua kiertueilta ja sen ulkopuolelta. Oulua kyllä jonkun verran näytetään. 

Vierailija
6/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin hetken, mutta kun tuli kymmenennen kerran pelkkää v.ttua, niin lopetin. Se on niin että kun kusi nousee päähän, niin se on aika hankalaa saada sieltä pois.

Vierailija
7/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisesta hevonpaskasta on tehty dokumentti? Aivan kuin kyseessä olisi jokin legendaarinen kulttibändi.

Vierailija
8/8 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä dokumentti ja tuo mielenkiintoisesti syvyyttä bändiin. Suosittelen.

Saisi olla enemmänkin tämänkaltaisia dokkareita, kun yleensä se on vain sellaista vanhojen muistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan