Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan alkuhuumaa

Vierailija
16.12.2024 |

Kaipaan suhteen alkuhuumaa. Kaikki oli avointa ja makuuhuoneessa tapahtui YHDESSÄ ihania asioita. Nyt ei avointa ja makuuhuoneessa/sohvalla  tapahtuu yksinään. Käytti leluja suhteen alussakin mutta ei ollut minulta pois.

Sanoisi edes syyn tähän avoimesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että AP on mies.

Miehenä kysyn, että mitä ITSE teet sen eteen että "alkuhuuma" säilyy? Millä tavalla huomioit ja sytytät kumppaniasi, jotta lempi leiskuu?

Nainen ei syty seksiin, ellet ota häntä huomioon elämän jokaisella muulla osa-alueella. Vie ulos syömään, teet romanttisia juttuja, satsaat siihen että naisesi nauttii seurastasi. Täytä naisesi toiveita, kunhan ne on realistisia ja toteutuskelpoisia.

Ole hänelle läsnä, ja kuuntele, sekä keskustele. Ole kiinnostunut hänen asioistaan, ja keskity kuuntelemaan herkällä korvalla. Naisia harvoin kiinnostaa miesten jutut, joten kerro niistä vain tarvittava, ja muuten keskityt keskustelemaan naisen "liidaamiin" aiheisiin.

Yleensä ei ole tarvetta sinällään "iskeä" naista uudelleen, mutta tietynlainen sharmikkuus ja viettely silloin tällöin saa liekin pysymään yllä.

Naiset tarvitsevat mieheltä yllättävänkin paljon aikaa ja panostusta, jos haluaa säilyttää kipinää, mutta ei sitä kannata työstä ottaa. Kivampaa se miehellekin on jos nauttii naisensa seurasta.

Vierailija
2/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että AP on mies.

Miehenä kysyn, että mitä ITSE teet sen eteen että "alkuhuuma" säilyy? Millä tavalla huomioit ja sytytät kumppaniasi, jotta lempi leiskuu?

Nainen ei syty seksiin, ellet ota häntä huomioon elämän jokaisella muulla osa-alueella. Vie ulos syömään, teet romanttisia juttuja, satsaat siihen että naisesi nauttii seurastasi. Täytä naisesi toiveita, kunhan ne on realistisia ja toteutuskelpoisia.

Ole hänelle läsnä, ja kuuntele, sekä keskustele. Ole kiinnostunut hänen asioistaan, ja keskity kuuntelemaan herkällä korvalla. Naisia harvoin kiinnostaa miesten jutut, joten kerro niistä vain tarvittava, ja muuten keskityt keskustelemaan naisen "liidaamiin" aiheisiin.

Yleensä ei ole tarvetta sinällään "iskeä" naista uudelleen, mutta tietynlainen sharmikkuus ja viettely silloin tällöin saa liekin pysymään yllä.

Naiset tarvitsevat mieheltä yllättävänkin paljon aikaa ja panostusta, jos haluaa säilyttää kipinää, mutta ei sitä kannata työstä ottaa. Kivampaa se miehellekin on jos nauttii naisensa seurasta.

Minä taas miehenä sanoisin, että tällainen "naiset tarvitsevat sitä taikka tätä" -puhe on aika tunkkaista, vähän kuin jostain posliinikuorihymyisestä amerikkalaisesta self help -oppaasta revittyä liibalaabaa.

Mulla alkoi 30 vuotta sitten suhde niin, että vähän odottamattomankin ihmisen kanssa heti ensimmäisestä illasta alkaen tunsin, että voimme molemmat olla toistemme seurassa juuri sellaisia kuin olemme, ilman mitään rooleja tai yleistyksiä. En minä koskaan mieti vaimostani, että koska hän on nainen, niin täytyisi tehdä jotain tiettyjä temppuja miellyttääkseen häntä. Minä ajattelen että koska hän on S., oma rakkaani jonka tunnen ihmisenä läpikotaisin, niin tiedän mitä hän tarvitsee. Sama tietysti toisin päin.

On tietysti ihan mielenkiintoista noin yleisen keskustelun tasolla, että mitä naisten (tai miesten) päässä keskimäärin liikkuu. Parisuhteen pitää kuitenkin minun mielestäni toimia siltä pohjalta, että kuka ja mikä on juuri se oma kumppani yksilönä, kaikkine mahdollisine puolineen.

Kukaan ei ole keskiarvo - onneksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että AP on mies.

Naiset tarvitsevat mieheltä yll

Kyllä miehen on aina oltava herrasmies, oli nainen sitten sitä mieltä tai ei. Ovet avataan, takki autetaan päältä/pois, viedään ulos syömään tai kokataan kotona naiselle hyvää ruokaa, huolletaan pelit ja vehkeet jne. Tai ainakin tarjoudutaan tekemään kaikkea edellä mainittua ja paljon muutakin.

Vierailija
4/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä aina etsin uuden että huuma pysyy

silloin nainen antaa joka asenossa imee munaa spontaanisti myös päivällä ja anustakin saa livauttaa lopuksi.

Vierailija
5/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että AP on mies.

Naiset tarvitsevat mieheltä yllättävänkin paljon aikaa ja panostusta, jos haluaa

Olen tehnyt vuosia juuri noin kuin olet ohjeistanut. Enkä painostaen tai jotakin vaatien. Seuraus on se, että vaimo ei tee juuri mitään kotitöitä eikä huomioi minua millään lailla.

On oikeasti ihan höpönlöpöä, että miehen pitäisi tehdä naista miellyttääkseen mitään. Tuota miellyttämistä ei nimittäin vaadita koskaan niiltä uroilta, joita naiset oikeasti haluavat. Palveluksia halutaan vain niiltä, joita ei oikeasti haluta. Sepitetään, kuinka se halun osoittaminen on vain yhden tiskivuoren takana. Sitten auton ostamisen. Sitten hänelle mieluisen talon ostamisen ja sisustamisen hänennmieleiseksi. Aina tulee uusi toive, mutta vastakaikua ei tule koskaan.