KappAhlin S-koko vastaa kokoa L !!
Olen 160cm / 43kg , ystäväni on 170 cm 65 kg ja väittää käyttävänsä kokoa S (kun kuulin tän mietin et haloo...) ja kurkistus hänen vaatekaappiinsa vahvisti väitteen, hän käyttää kokoa S mut kaikki vaatteet on ostettu jostain KappAhlista eli telttailijoiden myymälästä! et antaa kyl väärän kuvan itsestääm jos väittää olevansa kokoa S kun on kuiteski aika iso nainen!!! :D
Kommentit (9)
Ja samahan on lastenvaatteissa. 123 cm pitkällä pojallani on kaapissa vaatteita 116-130 cm variaatiolla ja kaikki yhtä sopivia. Niin ja sitten vielä rintsikat: Kaapistani löytyy merkistä riippuen c ja d-kuppia ja ympärys vaihtelee 70-80 cm välillä. Kengistä löytyy 35-37 kokoa niin ikään ihan yhtä sopivina. Taitaa olla aika pitkälti kiinni valmistajasta, valmistusmaasta ja myymälästä, josta vaatteet ostaa...
Onko susta naisellisin ja oikein naisen koko 160cm / 43kg?
Vierailija:
Olen 160cm / 43kg , ystäväni on 170 cm 65 kg ja väittää käyttävänsä kokoa S (kun kuulin tän mietin et haloo...) ja kurkistus hänen vaatekaappiinsa vahvisti väitteen, hän käyttää kokoa S mut kaikki vaatteet on ostettu jostain KappAhlista eli telttailijoiden myymälästä!et antaa kyl väärän kuvan itsestääm jos väittää olevansa kokoa S kun on kuiteski aika iso nainen!!! :D
Itse olen 167 cm pitkä ja painan 59 kg ja taatusti olen kokoa S. Ja huom. ap! En osta koskaan vaatteitani Kappahlista, vaan esim. H&M, Vero Moda, Stocmann jne. ja kaikissa mahtuu ässät päälle. Katsos, ei ne kilot tai pituus, vaan se rakenne ja mitat.
Itse oon aika lyhyt, mutta ylipainoa on n. 20kg ja todella käytän useimmista paidoista kokoa S. Kun olin hoikka käytin kokoa XXS/XS tai 32/34.
Kyllähän pitkähkö normaalipainoinen nainen hyvinkin on S kokoa jos ei ole erityisen suuret tissit tai leveät hartiat, jotka veisivät tilaa.
Merkistä riippuen tietenkin.
että itsekin ostin KappAhlista mekon joka oli M-kokoa vaikka normaalisti käytän L-kokoisia vaatteita. Ovat ehkä vähän reilumpaa mitoitusta. Mutta siitä olen eri mieltä, kun väität kaverisiasi isoksi?! Hän on sopusuhtainen mitoiltaan ja käyttää varmaan kokoa S-M
Mä joudun aina KappAhlissa ostamaan yhtä kokonumeroa suuremmat housut, kuin muualta. Paidoissa en ole juurikaan samanlaista eroa huomannut.
ja painan 70 kiloa ja joudun kyllä KappAhlistakin ottamaan ne 40/42 kokoiset vaatteet ja tiedän olevani iso! Eli ap on täysin oikeassa!
T: eräs joka haluaisi 15 kiloa pois kuten " ennen vanhaan" oli
Mallista kaikki kiinni. Onneksi H&M mallisto on ollut aina suurikokoista. Siellä saa aina ottaa koon/ pari pienemmän Kuin muualla.
meihin OIKEESTI pieniin!!!! en tarkota et mun mielestä ois jotenki hienompaa olla pieni, mut ei musta hänen kokosen naisen tarvi mainostaa olevansa kokoa S. ap