Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KappAhlin S-koko vastaa kokoa L !!

Vierailija
24.02.2007 |

Olen 160cm / 43kg , ystäväni on 170 cm 65 kg ja väittää käyttävänsä kokoa S (kun kuulin tän mietin et haloo...) ja kurkistus hänen vaatekaappiinsa vahvisti väitteen, hän käyttää kokoa S mut kaikki vaatteet on ostettu jostain KappAhlista eli telttailijoiden myymälästä! et antaa kyl väärän kuvan itsestääm jos väittää olevansa kokoa S kun on kuiteski aika iso nainen!!! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihin OIKEESTI pieniin!!!! en tarkota et mun mielestä ois jotenki hienompaa olla pieni, mut ei musta hänen kokosen naisen tarvi mainostaa olevansa kokoa S. ap

Vierailija
2/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samahan on lastenvaatteissa. 123 cm pitkällä pojallani on kaapissa vaatteita 116-130 cm variaatiolla ja kaikki yhtä sopivia. Niin ja sitten vielä rintsikat: Kaapistani löytyy merkistä riippuen c ja d-kuppia ja ympärys vaihtelee 70-80 cm välillä. Kengistä löytyy 35-37 kokoa niin ikään ihan yhtä sopivina. Taitaa olla aika pitkälti kiinni valmistajasta, valmistusmaasta ja myymälästä, josta vaatteet ostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko susta naisellisin ja oikein naisen koko 160cm / 43kg?

Vierailija:

Olen 160cm / 43kg , ystäväni on 170 cm 65 kg ja väittää käyttävänsä kokoa S (kun kuulin tän mietin et haloo...) ja kurkistus hänen vaatekaappiinsa vahvisti väitteen, hän käyttää kokoa S mut kaikki vaatteet on ostettu jostain KappAhlista eli telttailijoiden myymälästä!

et antaa kyl väärän kuvan itsestääm jos väittää olevansa kokoa S kun on kuiteski aika iso nainen!!! :D

Vierailija
4/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167 cm pitkä ja painan 59 kg ja taatusti olen kokoa S. Ja huom. ap! En osta koskaan vaatteitani Kappahlista, vaan esim. H&M, Vero Moda, Stocmann jne. ja kaikissa mahtuu ässät päälle. Katsos, ei ne kilot tai pituus, vaan se rakenne ja mitat.

Vierailija
5/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aika lyhyt, mutta ylipainoa on n. 20kg ja todella käytän useimmista paidoista kokoa S. Kun olin hoikka käytin kokoa XXS/XS tai 32/34.

Kyllähän pitkähkö normaalipainoinen nainen hyvinkin on S kokoa jos ei ole erityisen suuret tissit tai leveät hartiat, jotka veisivät tilaa.

Merkistä riippuen tietenkin.

Vierailija
6/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsekin ostin KappAhlista mekon joka oli M-kokoa vaikka normaalisti käytän L-kokoisia vaatteita. Ovat ehkä vähän reilumpaa mitoitusta. Mutta siitä olen eri mieltä, kun väität kaverisiasi isoksi?! Hän on sopusuhtainen mitoiltaan ja käyttää varmaan kokoa S-M

Vierailija
7/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun aina KappAhlissa ostamaan yhtä kokonumeroa suuremmat housut, kuin muualta. Paidoissa en ole juurikaan samanlaista eroa huomannut.

Vierailija
8/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 70 kiloa ja joudun kyllä KappAhlistakin ottamaan ne 40/42 kokoiset vaatteet ja tiedän olevani iso! Eli ap on täysin oikeassa!

T: eräs joka haluaisi 15 kiloa pois kuten " ennen vanhaan" oli

Vierailija
9/9 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallista kaikki kiinni. Onneksi H&M mallisto on ollut aina suurikokoista. Siellä saa aina ottaa koon/ pari pienemmän Kuin muualla.