Vaikea uskoa että yhteiskunta tulee jatkumaan tälläsenää enää pitkää
Mulla on niin vahvasti ollut tunne jostain muusta jo pitkään. Kaikki tuntuu niin feikiltä, se hajottaa ihmisen
Tän takia mä monesti sanon että nää sodat ja huonot ajat tekee hyvää meille kaikille, koska nää on niitä aikoja millon ihmiset alkaa havahtumaan siihen että on olemassa jotain muutakin
Hyvä neuvo on se että jos sä haluat muutosta, ryve paskassa niin kauan että sä itsekkin kyllästyt siihen. Sen jälkeen edessä on vaan yksi tie ja se on muutos.
Tää aika avaa paljon uusia ulottuvuuksia.
Mut älä astu sinne verhon toiselle puolelle jos sä et ole valmis siihen ja sä et tunne sydämessäs sitä paloa johonkin uuteen, koska sit sä tuut vaan pistämään sinnekkin asiat berseelleen. Siellä feikki ihminen haistetaan kilometrin päästä
Kommentit (19)
No en ole vielä tähän paskaan kyllästynyt. Kyllä tämä niska limassa raatamisen voittaa vaikka perseestä onkin
Ei niin. Tarvitaan Suomeen kaikenlaisia uusia kieltoja ja sääntöjä mitä pikimmin. Lammaslaumat eivät osaa edes syödä oikealla tavalla, yrittävät olla uppiniskaisia. Kyllä kaikkea pitäisi kontrolloida ja kytätä paljon enemmän kuin nykyään tehdään.
Ennenkuin tilanne kääntyy hyväksi niin se menee vielä huonommaksi.
Aika moni odottaa muutosta eikä mitenkään voi odotellessa mennä töihin.
Millä osaamisella astut uuteen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Tarvitaan Suomeen kaikenlaisia uusia kieltoja ja sääntöjä mitä pikimmin. Lammaslaumat eivät osaa edes syödä oikealla tavalla, yrittävät olla uppiniskaisia. Kyllä kaikkea pitäisi kontrolloida ja kytätä paljon enemmän kuin nykyään tehdään.
Derkkumeininki tekee tuloaan :)
Paljon on sellaista perusälliä ja yleissivistystä mitä ei ollut "joskus". Kuin tässä tentittäisi nyt globaalisti (no, läntisessä sivistyksessä) missä mennään ja kestääkö Kollaa.
Kyllä kestää. Täytyy vaan uskaltaa olla päättäväisesti, jopa täysillä voimillaan, paskaa vastaan. Sen saa toki jokainen edelleen päätellä mitä se paska on. Toivon sydämestäni, että sivistystaso mahdollistaisi oikean päättelyn.
Riittävän oikean.
Mä itse epäilen että jossakin vaiheessa tulee isommat sisällissodat länsimaissa, kaikki me tiedämme että länsimaissa kansan kahtiajakautuminen on kokoajan voimistunut. Näen itse suurimpana uhkana siis länsimaille sen että kahtiajakautuminen vain voimistuu niin jossakin vaiheessa täällä tulee sisällissota.
5/6 elossa olevista 0-65 vuotiaista ei tule näkemään vanhuutensa päiviä.
Vierailija kirjoitti:
5/6 elossa olevista 0-65 vuotiaista ei tule näkemään vanhuutensa päiviä.
Mielenkiintoinen näkemys mutta mitä ajattelit syyksi tuohon?
On päivänselvää, että systeemi on täynnä sisäisiä tuhomekanismeja. Me emme vain huomaa niitä, koska keskitymme tähän päivään ja omaan napaan.
Ja kun joku kuitenkin kysyy, mitä ne ovat niin osa liittyy psykologiaan, osa fyysiseen terveyteen, osa demografiaan, osa ympäristön resursseihin, osa kansantalouteen... Vain muutamia mainitakseni.
Ihanaa, että täällä on muitakin jotka näkee maailman hulluuden.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen osaa tehdä paljon hyvääkin, mutta suurin ongelmamme on se, ettemme osaa lopettaa kun asiat ovat riittävän mukavalla tolalla. Me vedämme lähes kaikessa överit.
Joku viisas on sanonut:
' Ole itse se muutos, millaisen haluat maailman olevan '.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen osaa tehdä paljon hyvääkin, mutta suurin ongelmamme on se, ettemme osaa lopettaa kun asiat ovat riittävän mukavalla tolalla. Me vedämme lähes kaikessa överit.
Miksi puhut monikossa? Älä sekoita tavallista kansaa siihen eliittiin joka maailmaa hallitsee.
Hyvää vauhtiahan meidän hallitus tätä romuttaa. Pelkästään valtion eri instansseista tulee tämä hallituksen toimesta ainakin 20 000 työtöntä hallituskauden aikana!
jep