Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New Jersey? Tiedätkö jotain (henkilökohtaista tms) New Jerseystä? Mitä? Minulle tuli mieleen nämä: erään amerikkalainen poikaystävä New Jers

Vierailija
13.12.2024 |

New Jersey? Tiedätkö jotain (henkilökohtaista tms) New Jerseystä? Mitä? Minulle tuli mieleen nämä: erään amerikkalainen poikaystävä New Jerseystä Tukholman yliopistossa ja pari muuta - ehkä intialaistaustaisia??? Kadonnut ihan maan alle jo vuosikymmeniä sitten? Italialaistausta? Ruotsin ympäri maailmaa verkostoitunut rikollisuus tuskin on syntynyt 'hetken' toiminnan tuloksena? Ehkäpä 'nuoria' on jo vuosikymmeniä sitten nimenomaan lähetetty Ruotsiin verkostoitumaan? Jos joku tutustunut niin entäpä jos ei ollut sattumaa vaan tyttöystävä Tukholmassa onkin ollut ihan suunniteltu juttu. 'Intialaistaustaisella' ruotsalainen 'tyttöystävä' joka pankkijuristi? Nyt kuulostaa ihan hämärältä... 

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/mystiska-dronaren-jagas-med…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä kysymystä, mutta New Jerseystä on lähtöisin esim. amerikkalaiset muusikot Bruce Springsteen ja Jon Bon Jovi.

Vierailija
2/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä kysymystä, mutta New Jerseystä on lähtöisin esim. amerikkalaiset muusikot Bruce Springsteen ja Jon Bon Jovi.

Ja Stonerkomedia tähdet Jason Mewes ja Kevin Smith a.k.a. Jay & Silent Bob.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaikka mitä. Moni on varmaan käynyt siellä vähintään lentokentällä (Newark ei ole New Yorkissa)

Vierailija
4/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setä perheineen asui monta vuotta New Jerseyssä. Kovat talvet, heilläkin tuli joskus metri lunta yhdessä yössä. Kuumaa kesällä. 

Vierailija
5/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän sekava aloitus. Ei mitään tolkkua. 

Vierailija
6/6 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän sekava aloitus. Ei mitään tolkkua. 

Vai olisiko pitänyt sanoa peräti 'aloitus' ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän