Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vauvalle body jonkinlaisella "iskä" -printillä?

14.09.2008 |

Eli tuossahan se kysymys tulikin... Osaako kukaan neuvoa, mistä voisi ostaa/tilata vauvalle bodyn, jossa olisi jonkinlainen teksti isukkiin viitaten? Tiedän, että H&M:llä on ollut sellainen "My dad is stronger than your dad" -body, mutta niitä en ole enää kyllä nähnyt... Eli jokin vastaavanlainen.

Tahtoisin yllättää miehen, joten apuja kaivataan! :)

Naksu rv35

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun odotin esikoista, eli ostin valkoisen bodyn H&M:lta ja kirjoitin siihen tekstiilitusseilla (saa askartelukaupasta). Lisaksi ostin miehelle valkoisen t-paidan ja kirjoitin siihen samalla tavalla. Oli sitten yhteensopivat asut. Mies tykkasi todella paljon, on kayttanyt t-paitaa naihin paiviin asti (esikoinen on jo 5 vee ja kolmosta odotellaan...). Saat ainakin juuri haluamasi tekstin. Koska tekstiilitusseilla siististi kirjoittaminen voi olla vahan vaikeaa, kirjoitin itse isoilla kirjaimilla ja tein tekstista "lapsenomaisen" tarkoituksella.

Vierailija
2/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Naksu,

Vipanat verkkokaupassa on ainakin jotakin tarjolla, isukki-bodyjä siis. Tosin suurimmassa osassa viitataan vauvan sukupuoleen, tyyliin isin tyttö tms. mutta katsastapa, jos sieltä löytyisi etsimäsi;)

Hyviä Vointeja sinne päin sekä Naksulle että Pullalle!

pariisitar&tonttu

rv 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi tehdä, tahtoisin että paita on "ostetun näköinen"... Mutta saas nähdä, joutuuko sitä sitten vielä itse tuollaisen väsäämään kun ei tahdo mistään löytyä...

Pariisitar, kiva kuulla susta! :) Onhan odotus sujunut hyvin? Pitkällä olet jo sinäkin! Kiitti tuosta Vipanat-vinkistä, just tuon tyylisiä kaipaisin. Ainoa mutta siinä tosiaan on se, että kaikissa paidoissa on viittaus joko poikaan tai tyttöön - joko suoraan tekstissä tai sitten bodyn värissä. Harmi ettei esim. Isin kulta -paitaa ole valkoisena... :( Hyvää raskauden jatkoa sinne, kohta se on loppusuora sielläkin, ennen kuin huomaatkaan! :)

Eli nyt lisää vaan vinkkejä tänne!!!!!

Naksu

Vierailija
4/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aina välillä Exitin liikkeestä, siis nykyisestä Name it:stä. Saavat aina muutaman kerran vuodessa erän ja menevät aika äkkiä eli välillä on ja välillä ei. On myös äidin kultaa valkoisena, pikkuveljeä, pikkusiskoa ja vaihtelevasti muitakin printtejä. Hinta jotain 8 euron paikkeilla. Liikkeet Ideaparkissa ja Jumbossa.

Miksuliinu

Vierailija
5/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksulle vielä: Kiitos, odotus on edennyt hyvin. Pikku Prinsessaa tänne odotellaan 4D:n mukaan. Tonttu potkii massussa jo mukavasti ja jaksellutkin olen tosi hyvin, töissäkin, ainakin vielä. Kovasti jo mietityttää tuleva joulun aika ja Tontun syntymä: Toinen on niin kovin odotettu. Ja miten toivottu! Ja sitten sitä kelaa, kuinka me osataan olla meitin pienelle mahdollisimman hyviä vanhempia. Mitenkäs siellä? Mammalomailet ainakin jo. Jännittääkö tuleva synnytys?

Tämä nyt meni siis vähän off-topic, mutta piti nyt samalla vaihtaa kuulumiset, eikös:)? Enivei, toivottavasti sopiva body löytynee!:)

pariisitar&tonttu

rv25+4

Vierailija
6/6 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites riikuski? En nyt laita suoraa linkkiä, kun ei kai kerta saa...Googleta siis:) enivei. Siellä on jotakin myös tarjolla, isin kultaa ainakin, ja ymmärtääkseni printin värin saa itse valita...Tsekkaapa vielä se:) Itselläkin ois toiveena tehdä jonkinlainen isyyspaketti tulevalle isukille, joten siksi olen näitä hiukan metsästellyt myös:)