Mikä elokuva?
Olen pitkään (joitain vuosia) jo miettinyt mikä on elokuvan nimi, jonka muistaakseni Netflixistä olen katsonut aikoinaan.
Olen selannut netin kaikki sivustot, kysynyt tutuilta ja ystäviltä ja facebookin ryhmissä, mutta tuloksetta!
Elokuvan pääosissa tummaihoiset mies ja nainen. Mies on toimistossa töissä (joku johtaja?) ja tapaa siellä naisen, joka on siivoojana. Mies ja tämä siivooja nainen alkaa tapailemaan, ja rakastuvat toisiinsa. Mies on menossa oikean puolisonsa kanssa naimisiin lähitulevaisuudessa. Mies on naisensa kanssa sängyssä, jonka jälkeen nainen sanoo miehelle tyyliin rakastelit minua kuin jotain toista. Mies peruu häät. Tämä siivooja nainen on köyhä, ja ei halua miehelle kertoa että hän asuu tyttärensä kanssa autossa.. välissä on paljon kohtia mitä en muista, mutta lopuksi nainen joutuu lähtemään maasta lapsen kanssa pois, ja he haluavat miehen mukaan. Mies ei osannut asiaan vastata, mutta odotti heitä lopulta lentokoneessa.
Välistä muistan kohdan, kun mies vie siivooja naisen treffeille moottoripyörällä
Tietääkö kukaan mikä tämä elokuva voisi olla? En saa tätä mielestä pois, help!
Good deeds?