Kengät jouluksi
Tietääkö joku jotain sivustoa jossa myydän esim. feikki Lacoste kengät?
Tai vaan jotai feikkiä, ei viitsis ostaa oikeat ku ne maksaa ni paljo ku voi saada feikit halvemalla..
Oon yrittäny hakea netistä mutten oo löytäny viel mitää sivustoo ...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Feikkien myyminen on laitonta joten hankala niitä on kaupata avoimesti jollain nettisivulla...
Feikit ovat noloja, jos ei ole varaa aitoihin niin ole ilman.
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkien myyminen on laitonta joten hankala niitä on kaupata avoimesti jollain nettisivulla...
Ite en ole ikinä tajunnut enkä tule tajuamaan minkä helvetin takia joku tuhlaa pienen omaisuuden johonkin popoon josa maksaa vain sen merkki.
Jos mulle tuotas nokan eteen täysin samanlaiset kengät mutta toiset maksaa iha helvetisti ja toiset halvat, niin totta helvetissä mä sen halvan kopion ottaisin :D
Nyt oli kai kyse siitä, että jollekin se merkki on niin tärkeä että pakko saada feikit sen "merkin" takia. Mitä järkeä ostaa jotkut paskalaatuiset feikkilacostet jos Suomesta voi löytää samantapaiset "merkittömät" kengät, jotka kestävät käyttöä eivätkä maksa maltaita?! Joistakin tuotteista tehtaillaan myös hieman korkealaatuisempia väärennöksiä, jotka eivät enää ole edes halpoja.
eikö oo varaa aitoihin lacosteihin? mulla ainaki on kolmet lacostet. tee vaikka töitä ja kerää rahaa hyvä ihminen. Ei ne minusta niin kalliita ole.
Jätä koko lacostet väliin.
Turha ja yliarvostettu merkki joka alkaa olla jo nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kannattaa rikollista toimintaa, kenties lapsityövoiman käyttöä?
https://m.jdsports.fi/product/valkoinen-lacoste-deviation-hybrid-miehet…
Ei nää mitään kalliita edes ole
Oletko katsonut ASOS.comin nettikaupasta ihan aitoja sieltä alepuolelta? Minulla ovat poikkeuskokoiset jalat ja tilaan alennuksesta aina vuoden nahkakengät kerralla. Nythän ne tulevat manner-Euroopan varastosta eli tullimaksuista ei kannata murehtia.