Raaskitko ostaa kotipizzasta?
Mielestäni on kyllä riistohinnat. https://www.kotipizza.fi/menu#pizzat
Normaalipizza on niin pieni että on pakko ostaa large jotta nälkä edes jotenkin lähtee. Sekin on pienempi kuin muiden pizzerioiden normaali pizza.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi jos menisi kohta konkurssiin, kalliit hinnat ja surkeat pitsat on huono yhdistelmä
Meneehän niitä konkurssiin. Siis Kotipizza yrittäjiä, Kotipzza itse ei mene, kun ne vaan myy täytteet ja toimintamallin niille yrittäjille ilman suurempaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotipizza tulee vastaan usein jossain huoltoasemalla, niin buffetti on usein halvempi, kuin se pitsa.
Buffettin kuuluu usein vielä jälkiruoka ja kahvi. Rajattomasti ruokaa ja juomaa.
Olet varmaan niitä, jotka mättää lautasen monta kertaa kukkuroilleen kun pitäähän sitä syödä koko rahan edestä. Kyllä hävettäisi.
Eri. En ole mättäjä, mutta onhan se järjetöntä ostaa kalliimmalla hinnalla pitsa, josta jää nälkäiseksi. Hinnoittelu on karannut käsistä ja pitsat kutistuneet. Saathan sinä ostaa ja syödä tyylikkäästi, ylihinnoiteltua ruokaoletettua ja jäädä nälkäiseksi.
Ketjun alkuaikoina olivat isoja sekä kohtuullisen hyviä. Ja miksi pepperoni pannupizza lopetettiin?
Huono hinta-laadusuhde. Jos haluan ravintolatasoista pizzaa menen muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kerta riitti, järkyttävää paskaa.
T: pizza yrittäjä Ibrahim
Ketä luulet Kotipizzayrittäjien olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kerta riitti, järkyttävää paskaa.
T: pizza yrittäjä Ibrahim
Ketä luulet Kotipizzayrittäjien olevan?
Itse tunnen pari kotipitsayrittäjää omasta kunnastani ja suomalaisia ovat.
Ennen oli hyviä. Viimeksi kärtsäsivät pizzaa.
Jos haluaa lisäaineita ja säilöntäaineita syödä ni tilaa ihmeessä vaan kotipizzasta myrkkylättyjä.
Jos olisivat edes kokoonsa nähden hyviä, mutta kun eivät ole sitäkään. Täytteen rippeitä siellä täällä. En todellakaan käy Kotipizzassa.
Kotipizzan pizzat on kyllä hyviä
Minulle se medium on juuri sopivan kokoinen. Raskin ostaa. En minä niin uudelleen lämmitetystä pizzasta välitä, että määrän vuoksi hakisin muusta pizzeriassa isomman.
Pizzeria valikoituu sen mukaan, millaista pizzaa tekee mieli. Joskus tekee mieli just kotipizzan pizzaa, joskus jonkun muun, tietyn pizzerian pizzaa, ja joskus mitä vain pizzaa.
Aina kotipizzasta, siellä on parhaat pizzat. Jos on tosi kova nälkä niin jaksan syödä normaalikokoisen pizzan kokonaan, yleensä jaksan 3/4 osaa.
Laatu vaihtelee näissä paljon. Välillä aivan kuivat ja palaneet reunukset ja täytettä todella todella vähän.
Kotipizza vaihtoi kotimaisen lihan puolalaiseen. Samaan aikaan loppui minun kotipizzassa käynnit. Samaa suosittelen sinullekin. Valitse turvallisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Aina kotipizzasta, siellä on parhaat pizzat. Jos on tosi kova nälkä niin jaksan syödä normaalikokoisen pizzan kokonaan, yleensä jaksan 3/4 osaa.
Lisään vielä että minusta pizzaan ei kuulu mikään älytön määrä täytettä.
Tilasin kerran tuollaisen kotzonen kotiin. Melkein 15 euroa, ja sisällä meikein lähes pelkästään salaattia ja majoneesia.
Kotipizzaakin tukee Kokoomusedustajia, joten on ja pysyy boikotissa kunnes köyhien potkiminen loppuu.
Enpä taida. Teen tänään pyttipannua, se on hyvää! 😋
Kotipitsassa oikein maukkaat ja sopivan kokoiset pitsat. Mitään kurdilättyjä en suostu edes maistamaan, kun heillä se hygienia ja tuotteen laillisuuskin aina kyseenalaista.
Siirry kaurapuuroon, se on vielä halvempaa.