Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ettekö te ihmiset käytä autoissa lapsilukkoja???

Vierailija
24.02.2007 |

Ihmetyttää kun tässä nyt on pari ketjua ollut, joissa ihmetellään muutamaksi minuutiksi autoon jätettyjä lapsia.. Monen mielestä vaarana on, että lapsi poistuisi autosta yksinään. Meillä ainakin on lapsilukot ovissa päällä ja lapset vielä vöissä kiinni, joten eivät todellakaan pääsisi autosta pois keskenään! Eli mielestäni on ihan turvallista jättää lapset muutamaksi minuutiksi autoon odottamaan, että itse hoitaa jonkun asian, nukkuivat sitten tai ei. Ihme hössötystä monilta av-mammoilta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä, jos sattuu onnettomuus, itse tajuttomaksi, auto syttyy palamaan ja lapset ei pääse takapenkiltä pihalle kun lapsilukot päällä?

Vierailija
2/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätätilanteessa poistua etuovista. (MIkäli saavat turvavyönsä auki.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parkissa tai ajaessa. Se onnettomuus voi sattua milloin vaan. Autosta on päästävä ulos. Lapset vaan opetettava,ettei ovea avata ilman lupaa!!

Vierailija
4/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietää kyllä ettei niihin ovenkahvoihin saa koskea, mutta minkäs teet kun itse olet etupenkillä/ratissa ja jos lapsi kiukuttelee niin tekee aina just siten kun on kielletty!

Eikä kyllä meidän lapset osaisi onnettomuuden tullen yksinään autosta poistua, ovat vielä niin pieniä.. siksi meillä siis nuo lapsilukot päällä

-ap

Vierailija
5/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset siis ovat kyllä asianmukaisissa turvaistuimissa ja istuimet kiinni penkissä tiukasti, mutta silti kun ajamme paljon isoille teillä, joissa vauhtia lähemmäs sata, niin uskoni ei riitä, että nuo vyöt ja istuimet pitäsi siinä vauhdissa lapsen kyydissä jos ovi aukeaisi!

Vierailija
6/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsista on nyt 5-vuotias. Eikä niitä ole edes koskaan käytetty. Mulla on fiksut lapset! eivät avaa ovia kun auto liikkuu, eivätkä ole koskaan edes uhanneet avata.