Pitääkö Lidl kaljavarkaita ihan tyhminä?
Kommentit (9)
En muutenkaan osta sixpackeja. Kalliita paketteja.
Aloin miettimään paljonko niitä tippuu lattialle maksavilta asiakkailta kun pakkaus yllättäen viilletty. Siivoshommia kaupan henkilöstölle.
Itse ainakin jättäisin siihen enkä vaivautuisi edes ilmoittamaan jos kauppa itse viiltänyt pakkauksen ja tölkit hajoten tippuu minulta lattialle.
Kaikki varkaat on tyhmiä, ehkä ovat päänsä pehmentäneet päihteillä. Työmaalla kun viikonlopun jäljiltä on yritetty murtautua, niin onhan se todettava että ei nämä kovin teräviä kavereita ole.
Olin huomannut niitä viilleltyjä pakkauksia, ja luulin, että kaupassa oltiin huomaavaisia ja avattu ne, että voi ottaa vähemmän eikä tarvitse koko pakettia ottaa. Vasta uutisista tajusin niiden olevan varkaiden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään paljonko niitä tippuu lattialle maksavilta asiakkailta kun pakkaus yllättäen viilletty. Siivoshommia kaupan henkilöstölle.
Itse ainakin jättäisin siihen enkä vaivautuisi edes ilmoittamaan jos kauppa itse viiltänyt pakkauksen ja tölkit hajoten tippuu minulta lattialle.
Miksi et ilmoita jos et ole ollut tuotetta varastamassa? Niihin lattialla lojuviin tölkkeihin voi joku kompastua ja loukata itsensä pahastikin. Mutta ei, eihän se sinulta ole pois vaan pahan kaupantätin syy.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt näet että pakkaus on viilletty kunnolla auki ja tölkit pilkottaa sisältä? Ja nythän tiedät, että näin voi olla, joten varmaan kiinnität asiaan kaupassa huomiota :)
Kyllä siellä kaupassa tippuu lattialle kaikenlaista, oli viilletty tai ei, eikä ne tölkit nyt ihan niin pienestä sinne lattialle räjähdä.
Jos osuu kohdalle niin sitten putoo pitkin lattioita, en osta risoja pakkauksia.
Varmaan suuri osa kaljavarkaista on tyhmiä.
Olissulmuuta?