Kofeiini kuivattaa ihoa! Juotko tarpeeksi vettä kahvin päälle?
Kommentit (15)
Mistäs tuollaisen väitteen repäisit?
Juon noin 1,5 - 2 litraa vettä päivittäin. Kahvia kaksi kupillista. Iho on silti kuiva, varsinkin talvella.
Hyvä huomio. Pyrin juomaan mutta aika usein unohtuu. Pahus.
Ei mulla ainakaan kuivata. En juo koskaan vettä kahvin päälle. Iho on vielä keski-iässäkin rasvoittuva, ei yhtään kuiva.
Kofeiini on niin heikko diureetti ettei sen takia tarvitse erikseen vettä kiskoa, kahvin neste itsessään korvaa.
Juon kolme litraa vettä (Värska 1,5 litran pulloissa) vuorokaudessa. Riittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan kuivata. En juo koskaan vettä kahvin päälle. Iho on vielä keski-iässäkin rasvoittuva, ei yhtään kuiva.
Hengityksesi haisee varmaan hyvälle kun et juo vettä kahvin jälkeen 🤢
höpöhöpöpöpp ei ole mitään perää mokomassa
Vierailija kirjoitti:
Rasvainen iho voi oikeasti olla hyvinkin pintakuiva.
Juon 5-8 mukillista kahvia ja 1-1,5 litraa vettä. Varmaan lisättävä kahvinjuontia reilusti niin herkkää hiuksetkin rasvoittumasta.
Plah. En juo kahvia ja iho on kuiva. Rasvauksesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi äly ja väläys näitä palsta-asiantuntijoita. Mikä tahansa ihotyyppi voi olla pintakuiva eikä pelkkä pintakuivuus aiheuta koskaan ihon rasvoittumista, se on naistenlehtitason väite ja vinkki. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi äly ja väläys näitä palsta-asiantuntijoita. Mikä tahansa ihotyyppi voi olla pintakuiva eikä pelkkä pintakuivuus aiheuta koskaan ihon rasvoittumista, se on naistenlehtitason väite ja vinkki. T. Eri
Eihän tuossa ole mitään väitteitä esitettykään. Tee nyt ihan omia tulkintojasi.
Sais kuivattaa naaman ihoa. On rasvainen.