"En mä voi läskiltä ostaa juoksutossuja" Asiakkaat muuttuneet entistä töykeämmäksi
Katsoitteko aamu-tv:tä? Ihan hirveitä asiakkaita.
Kommentit (8)
Palstan huo*ittelija varmaan käynyt ostoksilla. Tuskin se livenäkään mikään ilontuoja on.
Vierailija kirjoitti:
Palstan huo*ittelija varmaan käynyt ostoksilla. Tuskin se livenäkään mikään ilontuoja on.
Kuulostaa kyllä enemmän naisasiakkaan käytökseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä enemmän naisasiakkaan käytökseltä.
Ei vaan kuulemma nimenomaan miehet solvaavat naismyyjiä henkilöön/ulkonäköön menevillä solvauksilla. "Karenit" taas odottavat "parempaa palvelua".
Kusipäisyyshän on nykyään suorastaan hyve monen mielestä. MINÄ MINÄ MINÄ ja MINUN oikeuteni
Tottahan tuo on. Ei ole ainakaan kokemusasiantuntija.
Vähän epäilen että onko noin edes käynyt vai onko joku epäillyt kun yhtä pitkä kuin leveä myyjä tulee kehumaan juoksukenkiä miten hänelläkin on sellaiset kotona ja käyttää niitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Niinpä, en ihmettelis jos sairaimmat palstavajukit ois just noita joiden käytös on myös irl täysin sekoa
No jo on kumma. Kuitenkin läskeiltä otetaan ruokaohjeita ja köyhiltä sijoitusvinkkejä.