Onko kukaan kokeillut Formoline-" rasvansyöjää" ?
Näin mainosken jossain naistenlehdessä ja sanottiin että vaikuttaa suolistossa niin että rasvaisen aterian jälkeen syö rasvan jotenkin.. kuulostaa hassulta ja myös humpuukilta :) Kuitenkin on kuulemma suosituin laihdutusvalmiste Saksassa. Itse olen ihan normaalipainoinen kun koko ajan tarkkailen syömistäni, olen myös armoton herkuttelija ja olisi ihana joskus nautiskella koko päivä herkuista ja sitten didim.. pilleri hyökkäisi rasvojen kimppuun enkä lihoisi :) No huh huh.. Mutta onko kellään kokemuska näistä? Kiitoksia vastaajille!
Kommentit (10)
Heps.
Kokeiltu on ja todettu hyväksi ainakin minun kohdalla.
Vyötärö on kaventunut ja vatsa toimii paremmin.
Onhan noita vippaskonsteja moneen lähtöön. Nyt mainostetaan pohjallisia, jotka laihduttavat.
Kyllä noihin hurahtaa monetkin, valitettavasti.
Mä en tarvitse rasvansyöjää, syön rasvat ihan itse ja laihdun.
roskiin. Eka pilleri, ruokana jauhelihakastike ja muusi. Seuraavana päivänä lenkillä onneksi, tunne että jotain tulee housuun löi ällikällä. Olin polviin asti kellertävän ällönhajuisen vetisen möhnän peitossa. itku meinasi tulla. Roskiin housut ja pillerit. Ei aiheuta rasvaripulia. V i t s i
Jos tuollainen oikeasti toimisi, ei näkyisi ainuttakaan lihavaa. Mieti nyt vähän.
Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.
Toimii! Lähetä rahaa minulle. Mitä enemmänvoit lähettää, sen nopeammin laihdut!
Lisääkö ko. Tuote kauniiden naisten kaasun tuotantoa?
Toinen päivä Ja vatsa ei toimi entiseen malliin.
Ongelmani ei ole rasvainen ruoka,
enemmänkin epäsäännöllinen syöminen iltapainoitteinen. Tykkään myös sokerista.
Nostan tätä vanhaa postausta kun tämä taas vahvasti mainostettu ja asia mietityttää itseänikin.