Kerrotteko aina äidille jos olette ryypänneet tms?
Mun kaveri ei kerro, ei vaikka äiti olisi hoitamassa lapsia sillä välin, kun tämä bailaa jossain!
Minusta se on outoa, miten te muut ajattelette?
Kommentit (6)
että aikuinen ihminen peittelee juhlimistaan ellei se ole alkoholismin puolella.
No en todellakaan kerro :D. Emme asu samassa osoitteessa, tuntuisi jotenkin oudolta soittaa aina seuraavana päivänä äidille ja kertoa olleeni kännissä...
Jos äiti tulisi lapsenvahdiksi, kertoisin totuudenmukaisesti olevamme menossa illanistujaisiin ja sieltä ehkä baariin. Ei tarvitse erikseen eritellä meinaanko juoda lasin vai viisi.
ryyppäänkö vai ei, ikää kun on reilusti yli täysikäisen rajan... Saatan sanoa, että mennään miehen kanssa ulos tuulettumaan, tuletko hoitamaan lapsia. Joko arvaa mistä on kyse (todennäköisesti) tai sitten ei. Humalassa harvemmin olemme kyllä kotiin tulleet, iloisessa hiprakassa korkeintaan.
Jos olisin käynyt ravintolassa syömässä ja juonut miehen kanssa pullon viiniä puoliksi sillä aikaa kun äiti on lastenhoitajana niin se varmasti olettaisikin mun juoneen viiniä. Tuntuisi tosi oudolta lähteä sitä erikseen sille tavaamaan. Miksi ihmeessä mä tekisin sen?
Ihmeellisiä sukulaissuhteita ihmisillä onkin...
Ollaan äitini kanssa todella etäiset. Ja äitini ei juo juuri tippaakaan. Että kerroppa siinä vielä omista ryyppäilyistä.
kuin äiti sekoillut :D