Nordean pankkipalveluista
Mulla on verkkopankkitunnukset, ja tunnuslukulaite, palvelumaksu menee joka kuukausi.
Nyt mulla alkaa tunnuslukulaite ilmeisesti olla loppuun käytetty, eli se pian lakkaa toimimasta.
No, mobiili-Nordea-pankkia mulla ei ole. Enkä haluaisi sitä ottaakaan. En minä haluaisi kantaa pankkia puhelimessa mukana.
Mutta jos nyt sitten tuon tunnuslukulaitteen tilalle se pitäisi ottaa, niin miten tää sitten menee näitten palvelumaksujen kanssa? Mun pankkisivuilla mainostetaan mobiili-pankkia ja kk-maksu on vähän halvempi kuin tuo verkkopankin maksu, mutta jos mä otan mobiilipankin, niin lakkaako se verkkopankki sitten toimimasta, vai maksanko mä sitten kummastakin kk-maksut?
Onko se mobiilipankki sitten samanlainen kuin s-pankissa? Ja sitä paitsi s-pankissa mä pääsen kirjautumaan pöytäkoneellakin pankkisivuilleni, qr-koodin lukemalla, onkos nordeassa tää sama, eli pääsis sitten pöytäkoneellakin pankkiin ja kirjautuminen...
En miinä näitä Nordean mainostekstejä ymmärrä....
Voit hommata esim. Nordea ID:n puhelimeen ja kirjautua sitä käyttäen tietokoneella verkkopankkiin. Tosin silloin ei palvelumaksu taida olla pienempi, en ole varma. Tai jos mobiilipankin hankit, se ei tietenkään estä tietokoneella tapahtuvaa verkkopankin käyttöä. Itse käytän molempia, mutta enimmäkseen tietokoneversiota. Puhuva tunnuslukulaitekin minulla on.