Miksi smootheita hehkutetaan niin paljon?
Smoothieita hehkutetaan niin paljon, että niillä pitäisi jopa korvata aterioita. Vaikka smoothiethan ovat enemmän juomia kuin ruokia
Kommentit (17)
No sehän on ateria, riippuu vähän mitä laittaa niin energiaa niissäkin on. Ei aterian tarvitse olla kiinteä ja lämmin
YÖK! sotketaan aineet yhdeksi oksennukseksi. En koske. HYI HYI HYI.
Marjoja ja hedelmiä, terveellistä :)
Moni sitten tykkää kuumasta smoothiestä, en ole kyllä kuullut. Itse tykkään ainakin kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Moni sitten tykkää kuumasta smoothiestä, en ole kyllä kuullut. Itse tykkään ainakin kylmänä.
No, sosekeitto lienee sen kuuman nimi...
Onhan keitotkin aterioita. Jos smoothien tekee marjoista ja hedelmistä niin siinä voi olla aika paljon sokeria, joten ei kaikkia aterioita ehkä kuitenkaan kannata niillä korvata.
Meillä smoothieen tulee myös tonnikalaa ja kaurahiutaleita, marjoja ja jotain muuta vielä, joten kyllä se ateriasta menee 😅
Ne on niille jotka ei saa alas pureskeltua ruokaa. Nykyään ei enää tehdä. Marjat rahkan tai puuron kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sosekeitto lienee sen kuuman nimi...
Niin, kuumaksi hehkutettu smoothie.
Vierailija kirjoitti:
Meillä smoothieen tulee myös tonnikalaa ja kaurahiutaleita, marjoja ja jotain muuta vielä, joten kyllä se ateriasta menee 😅
Tonnikalaa ja marjoja? Huh huh.
🇺🇦🇮🇱
Kai ne mielletään terveellisiksi vaikka ne eivät sitä ole.
Joku sanoi osuvasti,, että marjat ovat terveellisiä siihen asti kunnes laitat ne tehosekoittimeen
Hampaille ois parempi syödä kuin juoda ateriat.
Suomalainen nimi on hevikkö tai marjakko, raaka-aineista riippuen