Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoaako alle 30 neliön kämpässä pakostikin pää?

Vierailija
08.12.2024 |

Millaista on?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa. Kaikki harrastukseni ovat kodin ulkopuolella, ja olen minimalisti. En kaipaa huonekalujen siirtelyä tai torkkupeittojen vaihtelua. En myöskään kestitä vieraita kotonani.

Vierailija
22/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin ärsyttävä pohjaratkaisu täällä, ettei sängyllä oo esim edes alko ovea... Sitten tänne huoneen puolella on ihan turhaa sellaisia jotain hyllyjä joita ei saa siirrettyä että  ne on kiinni seinissä. Vanha talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI hajoa. Useimmissa asunnoissa on ulko-ovi, josta pääsee ulos vaikka haukkaamaan raitista ilmaa

Minulla on ulko-oven lisäksi vielä ovi parvekkeellekin. Mitäs siihen sanotte ähäkutit?

Vierailija
24/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi käytössä noin 70 neliötä, mutta touhuan koko ajan kymmenen neliön alueella. Tuossa olisi minulle puolet liikaa.

Eri asia asua 70 neliön kämpässä jossa touhuaa kymmenen neliön alueella kuin asua 10 neliön kämpässä ja touhuta siellä.

Vierailija
25/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän esimerkiksi Kaija Koo eksyy yhdessä laulussaan mieskumppaninsa yksiössä huoneisiin... kai se eräänlaista päänsisäistä sekoamista sellainenkin on...

Vierailija
26/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tilaa tarvitsisin. Suurimman osan ajasta jota kotona olen istun nojatuolissa telkan edessä.

Ehkä juurikin siksi, koska sinulla ei ole mitään muuta tilaa olla,  kuin nököttää siinä telken edessä. Oletko ikinä sitä ajatellut?

Vierailija
27/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa jos on normaali mielenterveys.

Vierailija
28/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa, jos on korkea kattokorkeus

Vierailija
29/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos pääsee aina. Ei varmaan hajoa kun kivasti sisustettu, turhat tavarat veks.

Vierailija
30/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pitää olla sen verran paljon ettei tarvitse nähdä akkaa jos ei halua.

Vierailija
31/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI hajoa. Useimmissa asunnoissa on ulko-ovi, josta pääsee ulos vaikka haukkaamaan raitista ilmaa

Minulla on ulko-oven lisäksi vielä ovi parvekkeellekin. Mitäs siihen sanotte ähäkutit?

MInulla on ulko- oven lisäksi vielä ovi terassille ja voin sitä kautta lähteä vaikka metsään lenkille. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
32/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi käytössä noin 70 neliötä, mutta touhuan koko ajan kymmenen neliön alueella. Tuossa olisi minulle puolet liikaa.

Eri asia asua 70 neliön kämpässä jossa touhuaa kymmenen neliön alueella kuin asua 10 neliön kämpässä ja touhuta siellä.

Minulla on keittiö ja nelja huonetta käytössä yksinään. Jostain syystä elämä on mennyt sellaiseksi, että viihdyn melkein koko ajan vain keittiössä. Se on noin 10 neliötä ja tuohuan lähes pelkästään siellä.

Vierailija
33/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Suomeen ei kuskattaisi niin paljonmatujamurhaajien ja varkaiden toimesta, olisi täällä kaikilla enemmän tilaa hengittää vapaammin.

Vierailija
34/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajoa.Pienemmissäkin asutaan.Suomessa vaan isojen autojen perään. Italiassa ja Ranskassa todella pieniä asuntoja.

Suomalaisten uusi kansansairaus on ahdistus. Toiset hmiset ahdistaa, pieni asunto ahdistaa, töissä ahdistaa, koulussa ahdistaa jne. 

Vierailija
35/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun muutaman neliön asuntoautossa enkä ole tuntenut koskaan itseäni yhtä vapaaksi.

Vierailija
36/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajoa.Pienemmissäkin asutaan.Suomessa vaan isojen autojen perään. Italiassa ja Ranskassa todella pieniä asuntoja.

Niin varmaan opiskelijoilla. Olen asunut Italiassa 15 vuotta enkä ole ikinä nähnyt pieniä asuntoja perheillä. Taloja heillä on ja joillakin kaksi kolmekin. Ranskassa käyn tuon tuosta kun siellä on ystäviä. Talot kaikilla, yleensä kaksi kerrosta jos ei kolme. Jossain Pariisissa kuten Lontoossa vuokrat niin stanallisia että asuvat viikon niissä kopeissa kaupungilla mutta viikonlopuksi niillä on kaupunkien ulkopuolella talo tai kaksi. Ehkä vuoristossa vielä kolmas tai meren rantamilla. Itse tarvitsen 150 neliötä ja ovia on kyllä useampi josta pääsee talosta ulos raittiiseen ilmaankin. 

Vierailija
37/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun muutaman neliön asuntoautossa enkä ole tuntenut koskaan itseäni yhtä vapaaksi.

Kuulostaa siltä, että et taida paljon kotona (asuntoautossa) viihtyä...

Vierailija
38/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin hajota. En minä jaksaisi noin isoa päätä edes kantaa. Leviää ja hajoaa vielä lattialle. Keskimäärin n. 2500 neliösenttimetrin kämppä riittä aivoille hyvin.

Vierailija
39/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pohjaratkaisusta, itse en enää muuta sellaiseen jossa joutuu sängystäkin katselemaan tiskipöytää. 

Vierailija
40/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että et taida paljon kotona (asuntoautossa) viihtyä...

Itseasiassa aika paljon. Teen etätöitä läppärillä autossa. Vapaa-aikaakin tulee vietettyä "kotona" paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan