Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahinta, mitä puolisosi on sanonut ulkonäöstäsi?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos normaalipainoisilla on noin pahasuisia ukkoja niin raivostuttaahan se, että jonkun mies hyväksyy läskeineen päivineen vaimonsa.

t: 17, jolla +60 kg!

Vierailija
2/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljon liikuta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei enää niin paljoa kiitos kuntosaliharjoittelun.

Vierailija
4/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertasi / vertaa edelleen minua aiempiin naisiinsa jotka ovat langanlaihoja pajunvitsoja " ilman selluliittiä" .

Vierailija
5/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana niin mies heitti vitsillä että varo vaan kohta tulee greenpeaceläiset ja työntää sut takaisin mereen... nauroin mutta kyllä pöyrittelin sitä pitkään päässäni

Vierailija
6/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun hän oli tosi loukattu, hän sanoi, ettei sinulla ole varaa käyttäytyä noin, koska et ole " mikään ruusu" ...tämä sattui niin paljon, etten koskaan päässyt tuon asian yli - kuullostaa varmaan typerältä, mutta tuossa lauseessa oli mukana niin paljon ilkeyttä ja itsekkyyttä, vaikka olisi ollut totuuttakin, totuuden voi aina sanoa, olen sitä mieltä, mutta tuon lauseen jälkeen en asunut mieheni kanssa enää kuin 4-5 kuukautta.

Sanoilla on voimaa ja sanat ovat mielestäni usein alitajunnan virtaa, paljastavat kriisitilanteessa sanojan sisimpiä ajatuksia,tunteita

Vierailija
7/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" siitä onkin aikaa kun mulla on ollut nätti tyttö kainalossa" . ilmeisesti tarkoitti ettei oltu aikoihin halailtu, mua kyllä nauratti.

aiemmat miehet elämässäni on kommentoineet typerämmin. " no ethän sä silleen perinteisellä tavalla oo hyvännäköinen, mutta kyllä sä näytät tosi iloiselta kun sä hymyilet!" , " itseasiassa sä oot aika söpö vaikka sulla onkin lyhyt tukka!" jne.

Vierailija
8/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen avioliittoani luulin olevani ihan nätti mutta nykyään en enää edes välitä, aivan sama. toivon vain etteivät hänen ilkeilynsä vaikuta pieneen tyttööni.

Vierailija
9/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ennen avioliittoani luulin olevani ihan nätti mutta nykyään en enää edes välitä, aivan sama. toivon vain etteivät hänen ilkeilynsä vaikuta pieneen tyttööni.

voivathan ne puheet vaikuttaa. Ainakin sen perusteella miten itse reagoin, siis olen edellinen, jota mies haukkui jonkinverran. Itselläni kuoli tunteet ja uskon, että myös mahdollisella lapsellani olisi kuollut. Sanat voivat olla voimakkaita, minuun ne ainakin ovat koskeneet todella paljon. Ja kun olen jälkeenpäin nähnyt muunlaistakin tapaa kohdella toista, ei nyt mitään ylistystä ja kehumista, mutta sellaista, että hyväksyy toisen vikoineen päivineen ja antaa hellyyttä, ei rumia sanoja.

Vierailija
10/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun sanoi joskus, ettei aluksi tajunnut, että olen tosi hyvännäköinen. :D Oli siis tavatessamme pitänyt sellaisena " ihan ok" -näköisenä, tai ehkä söpönä, ja vasta myöhemmin (noin kolmansilla treffeillä) huomasi, että olenkin tosi kaunis. Heh. :)))

Vierailija
11/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpaisi. Muuten ei ole koskaan haukkunut.

Vierailija
12/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mun pimpistä, mulla kun on aika suuret noi pienet häpyhuulet. Mut ei kai liian suuret, kun on niitä kehuttukin.. Mut rakastin tätä miestä (ex mies nykyisin!) ja satutti tosi paljon (sanat satuttaa enemmän kuin voisi kuvitella) ja häpesin niitä pitkään, ja taidan hävetä vieläkin. Iso nenä, siitä olen saanut kuulla miljoonia kertoja. No, kyllä se on ehkä vähän liian iso (onneksi mun silmät on suuret ja nätit, vähän tasapainottaa), mutta jos rakastat mua niin onko pakko loukata?? Lehmä, läski jne.. mitähän muuta? no, onkin ex-mies, että se siitä. En ole ketään rakastanut niin paljon kuin tätä kyseistä miestä, eikä kukaan mies ole koskaan loukannut niin paljon kuin hän. No, kyl mä joku päivä löydän sen oikean rakkauden! :))

Vierailija
13/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ei ole millään tavalla arvostellut, eikä exäkään (näin äkkiseltään ei ainakaan muistu mieleen)

Vierailija
14/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoi mun pimpistä, mulla kun on aika suuret noi pienet häpyhuulet. Mut ei kai liian suuret, kun on niitä kehuttukin.. Mut rakastin tätä miestä (ex mies nykyisin!) ja satutti tosi paljon (sanat satuttaa enemmän kuin voisi kuvitella) ja häpesin niitä pitkään, ja taidan hävetä vieläkin. Iso nenä, siitä olen saanut kuulla miljoonia kertoja. No, kyllä se on ehkä vähän liian iso (onneksi mun silmät on suuret ja nätit, vähän tasapainottaa), mutta jos rakastat mua niin onko pakko loukata?? Lehmä, läski jne.. mitähän muuta? no, onkin ex-mies, että se siitä. En ole ketään rakastanut niin paljon kuin tätä kyseistä miestä, eikä kukaan mies ole koskaan loukannut niin paljon kuin hän. No, kyl mä joku päivä löydän sen oikean rakkauden! :))

t. se ' ei mikään ruusu'

Vierailija
15/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhoan hänen tapaansa piikitellä minua sellaisesta jolle en voi mitään (paitsi ehkä isolla rahalla).

Vierailija
16/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmin puolin kun olemme riidelleet...!;) Vaikka mitä kettuiluja olen kuullut (myös ulkonäöstäni) vaan kummastippa rakkaus on jaksanut kantaa meitä liki kymmenen vuotta, vaikka olemmekin mm. laukoneet toisillemme kaikkea pienimunaisesta läskimahaan...;)

Vierailija
17/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi minulla olevan vanhan miehen perseen...missä lieneen niitä katsellut = D Olen tälläinen laihanlainen lättäperse. Jotenkin mieleeni aina nousee Sinkkuelämän jakso, jossa Samantha sekstas sen vanhan miehen kanssa, joka lähti sit käymään kylpyhuoneessa...hrr.. = /

Vierailija
18/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että voisit tehdä ulkonäöllesi jotakin, kun olet niin räjähtäneen näkönen. Olin itseni mielestä oikein sievä neljän pienen lapsen äiti, aina huoliteltu ja kevyesti meikattu, hoikka ja tukka laitettu. Sitten paljastuikin, että miehellä oli toinen nainen.

Vierailija
19/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin ärähti minulle, kun kysyin, että miksi ei ikinä sano mitään minusta mikä olisi kehuvaa, että " sussa ei ole mitään mitä voisi kehua"

12 yhteistä vuotta silti tässä ollaan menty. Tuo sutkautus oli 2kk yhdessä olon jälkeen sanottua. Takaisin olen antanut, korkojen kera.

Vierailija
20/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukko olisi lentäny pihalle vähemmästäkin.