Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sulle on arjen luksusta?

Vierailija
07.12.2024 |

Ev

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamikas ja lihaksikas isokokoinen komea kasvoinen mies joka hakkaa minua. Se minua kiihottaa.

Nainen 27

Vierailija
22/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saa mennä yksin katsomaan itse valitsemaansa elokuvaa siihen aikaan kuin itseä huvittaa, ja ottaa lasin viiniä samalla. Ja sama homma kotona elokuvaa tai sarjaa katsoessa.

Äänikirjan kuuntelu yksin kotona, niin ettei tarvitse pitää kuulokkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä arkena, kun muut ovat töissä ja koulussa. Ensin kahvia rauhassa, sitten suihku. Sen jälkeen katson yleensä jonkun leffan Netflixistä ja syön jotain oikein hyvää ruokaa mitä mieli tekee, kun ei tarvitse miettiä mitä muut syövät. Ehkä lasi tai pari viiniä siihen kylkeen. Se puoli päivää on jotain kerrassaan taivaallista, ja nykyään salaa toivonkin enemmän arkivapaita. 

Vierailija
24/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka

Vierailija
25/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin omakotitalossa, naapurit eivät häiritse. Tämä on luksusta.

Vierailija
26/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen irtiotto :D Kävin eilen ehkä elämäni parhaalla musikkikeikalla. Täähän ei tietty ole arkea, mutta arjessa semmoinen voimavara mitä odottaa :) N32

Vierailija
27/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpuuhastelu resepti-ideoiden kimpussa.

Vierailija
28/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamikas ja lihaksikas isokokoinen komea kasvoinen mies joka hakkaa minua. Se minua kiihottaa.

Nainen 27

Haista i n kkeli pa*ka. Kyllä ne leuattomat hintelät in k kelitkin osaa hakata. 

Vierailija
29/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RSO-konsertit joka toinen keskiviikkoilta.

Vierailija
30/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun saa sähkölaskun maksettua ja saa jonkun aikaa taas syödä lämpimän ruuan kun saa hellan päälle.

Vierailija
31/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti hyvällä paikalla ja ravintolat vieressä niin voi mennä ulos syömään helposti aina kun siltä tuntuu. 

Ihana 40-luvun asunto jossa 3m kattokorkeus.

Hotelliaamiaisella tulee käytyä ainakin kerran kuussa 

Uusi suihkugeelini on ihana. 

Vierailija
32/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulle Arje

Vierailija
33/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen elämä ilman ikäviä yllätyksiä. Kun ikävää tapahtuu, niin on ihanaa kun voi jakaa kumppanin kanssa huolensa.

Ja kun kumppanilla on ongelma, niin voi rauhoittaa häntä ja sanoa, että asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
34/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tänään olla yksin kotona, eikä tarvitse lähteä mihinkään. Ostin itselleni ihanan mantelicroissantin, keitän jotain hyvää teetä ja nautin hiljaisuudesta.

Vierailija
35/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt vaatteet

Vierailija
36/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen ja kunnon yöunet. Olen kärsinyt ennen unettomuudesta ja nykyisin nukkuminen on parasta mitä tiedän.

Laadukas hyvä kahvi, jonka saan juoda ihan rauhassa.

Mukavat vaatteet, jotka näyttää kuitenkin kivalta. On ihanaa, kun voi olla siisti ja huoliteltu, mutta vaatteet tuntuu silti siltä, että olisi yöpuku päällä. Ostan nykyisin vain tällaisia vaatteita.

Lämpö. Lämmin koti. Lämpimät vaatteet. Lämmin peitto. Lämmin sauna. Koira kyljessä kiinni lämpöpatterina peiton alla.

Vierailija
37/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa hintoja ruokakaupassa.

Vierailija
38/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti hyvällä paikalla ja ravintolat vieressä niin voi mennä ulos syömään helposti aina kun siltä tuntuu. 

Ihana 40-luvun asunto jossa 3m kattokorkeus.

Hotelliaamiaisella tulee käytyä ainakin kerran kuussa 

Uusi suihkugeelini on ihana. 

Paljonko hotelliaamiainen maksaa ja paljonko käytät ravintolassa syömiseen ylipäätään kuukaudessa?

Mietin että miten rikas pitäisi olla. Kuulostaa ihanalta, mutta eikö se ole aika kallista?

Vierailija
39/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että luettuani näitä kommennteja elän lähes jokaisen luksusarkea koko ajan. Olen yksin, rauhassa, ei rahahuolia. Kuten aiemmin kirjoitinkin niin kaipaan ihmisiä ja seuraa. Iloista puheensorinaa. 

Vierailija
40/66 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti koti, puhtaat lakanat, puhtaat vaatteet, ruokaa kaapissa. Sesongin kukat esim nyt joulukuussa valkoinen joulutähti, atsalea tai amaryllis. Jumppa, kuntosali tai vesijuoksu. 

Just tällä hetkellä nautin eniten siitä että sain siivottua kuivaruokakaapin: päiväysvanhat pois, hyllyjen pesu, kauppalistaan muutamat puutteet. Kuivakaapissa yhtenäiset ilmatiivit säilytysrasiat (gastromax). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän