Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo koskaan saanut orgasmia yhdynnässä

Vierailija
07.12.2024 |

Onko paljonkin mun kaltaisia? En edes saa minkään laisia orgastisia tuntemuksia. Seksi on silti ihan kivaa, mutta ei vaan tuota mulle sellaista nautintoa. On ollut monenlaisia ja monen kokoisia mulkkuja, rajumpaa ja hellempää, mutta ei vaan tunnu mitään sellaista. On pantu hellemmin ja rahummin ja ties missä asennoissa. Joskus käytin omia sormia samalla, mutta se kyllä tuhosi mun seksielämän kokonaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, koska saan kuitenkin muilla tavoin joka kerta.

Vierailija
2/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex kertoo, että suurin osa on samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on séksuaalisesti invalidisoivaa kun naiset eivät voi aloittaa rákastelemista oikea-aikaisesti, silloin kun tulevat hédelmälliseksi ja hímonsa pamahtavat tappiinsa. Puutteessaan kieriskellen, monen vuoden ajan, he oppivat epänormaaleille tavoille mitä kummallisimmilla tavoilla, jotka jäävät rasitteeksi koko loppuelämän ajaksi.

Vierailija
4/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kenenkään randomin kanssa niin vaan saakaan, kun ei voi rentoutua ja antautua sille tekemiselle täysin, kuten ihmisen kanssa jota rakastaa. 

Minä olen sekä exän että nykyisen mieheni kanssa saanut lähes aina, ja useimmiten useamman kerran. Joskus tuntuu että orgasmi kestää koko yhdynnän ajan. Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut, mutta voin kuvitella että kun en vieraiden ihmisten kosketuksista tykkää muutenkaan, että olisi vaikea vieraan ihmisen kanssa saada ylipäätään mitään nautintoa.

N50

Vierailija
5/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen on taitolaji!

Vierailija
6/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta että otat mulkkua sisään oikeassa asennossa niin että se osuu eturauhaseen. Näin on mahdollista laueta omaan kyrpään koskemattakin. Toki käsin voi auttaa samalla masturboimalla, jos orgasmin saaminen tuntuu vaikealta muuten.

Vierailija
7/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään mutta ei mua oo ikinä haitannut. Yhdyntä ei tunnu vain ihan hyvältä vaan tosi hyvältä ja se riittänyt mulle. Orkun saa yksinkin eikö se pidä panetusta poissa yhtään. Pano pitää

Vierailija
8/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35 kun sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. Se ei ollut vielä yhdynnässä mutta se oli tietyllä tavalla merkittävä asia silti. Sen jälkeen päätin opetella saamaan orgasmin myös yhdynnässä. Aloin tietoisesti miettiä mitä mun orgasmi vaatii. Miten mun jalat on, miten mun lantio on, mitä lihaksia jännitän jne. Sitten aloin toteuttaa niitä samoja asioita yhdynnässä. Sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä suhteellisen pian sen jälkeen ja tätä nykyä saan peräkkäisiä ja hyvinkin nopeasti. Harmi vaan että mun nykyisellä miehellä on alkanut olla erektio-ongelmaa niin yhdyntää ei juurikaan enää ole. 

Vierailija
9/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta väliäkö tuolla.

Sen sijaan tulen aina, kun mieheni nuolee minua <3 Paljon kiihottavampaa kuin yhdyntä.

Vierailija
10/32 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa täytyy varmaan selittää loputtomiin, aina uusille sukupolville.

Enemmistö naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, koska siinä klitoraalinen kiihotus on liian heikko tai olematon. Vika ei ole naisissa, vaan siinä ajattelussa, että kun miehet laukeavat yhdynnässä niin naistenkin pitäisi. Seksiä tulee ajatella enemmän naisten näkökulmasta. Klittaa voi vaikka kiihottaa sormin sopivassa asennossa, jos haluaa laueta juuri yhdynnän aikana. 

Vierailija
11/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Haluaisin kyllä mutta kun ei onnistu niin eipä voi mitään.

N42

Vierailija
12/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei saanut yhdynnässä koskaan 27v kestäneen suhteemme aikana. Ihmetys oli melkoinen, kun uusi naisystävä sai heti ekassa yhdynnässä. Toki teki itse paljon sen eteen minun ollessani alla ja hänen päällä. Sittemmin on kyllä saanut lähetyssaarnaajassakin. Auttaa paljon, kun homma on tarpeeksi rauhallista ja pitkäkestoista. Ja siihen taas auttaa erektiolääke tadalafiili.

Vierailija
13/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, koska siinä klitoraalinen kiihotus on liian heikko tai olematon. Vika ei ole naisissa, vaan siinä ajattelussa, että kun miehet laukeavat yhdynnässä niin naistenkin pitäisi. Seksiä tulee ajatella enemmän naisten näkökulmasta. Klittaa voi vaikka kiihottaa sormin sopivassa asennossa, jos haluaa laueta juuri yhdynnän aikana.

Ei, vaan vika on siinä että sukukypsäksi (himokkaaksi) tultuaan naisilla ei ole lain takia mahdollisuutta harjoittaa seksuaalisuuttaan, monin moniin vuosiin. Mutta heidän himonsa ovat kuumimmillaan kuin milloinkaan elämänä aikana, joten he löytävät vaikka mitä kyseenalaisia, perverssejä ja epäterveitä keinoja/menetelmiä himojensa tyydyttämiseksi, jotka jäävät heille opittuina parhaina toimintamalleina pääkoppaansa koko loppuiäksi.

Vierailija
14/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan vika on siinä että sukukypsäksi (himokkaaksi) tultuaan naisilla ei ole lain takia mahdollisuutta harjoittaa seksuaalisuuttaan, monin moniin vuosiin. Mutta heidän himonsa ovat kuumimmillaan kuin milloinkaan elämänä aikana, joten he löytävät vaikka mitä kyseenalaisia, perverssejä ja epäterveitä keinoja/menetelmiä himojensa tyydyttämiseksi, jotka jäävät heille opittuina parhaina toimintamalleina pääkoppaansa koko loppuiäksi.

Höpö höpö. Jos joku saa orgasmin tietynlaisella stimulaatiolla ja toinen toisenlaisella, siinä ei ole mitään pervessiä eikä epätervettä. Hyvä mies ymmärtää huomioida omaan naiseensa toimivat keinot.

Ja joka tapauksessa naisen seksuaalisuus kehittyy koko elämän ajan.

Vierailija
15/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vaikka timppa ja jockke nai mua vuoronperään hanuriin.

T. börje

Vierailija
16/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa on molemmissa. Miehen pitää haluta tyydyttää naistaan ja varmistaa, että nainen on varmasti riittävän kiimassa saadakseen orgasmin ja naisen pitää osata kääntää ja puskea lantioitaan niin, että saa parhaimman kiihoituksen ja paineen sinne minne haluaa. Joten naisen yhdyntäorgasmi on kahden kauppa. 

Vierailija
17/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos joku saa orgasmin tietynlaisella stimulaatiolla ja toinen toisenlaisella, siinä ei ole mitään pervessiä eikä epätervettä.

Kun nainen on vuosikausien ajan, heti himokkaaksi tulonsa jälkeen, yrittänyt tyydyttää itseään esimerkiksi lihasvasaralla tai kovalla vedenpaineella suihkusta, tai lemmikkieläimen kanssa, niin nämä jäävät opituiksi toimintamalleiksi, ja seksiä/seksuaalisuutta kohtaan mielessään kehittyy häpeää, estoja ja jopa inhoa.

Vierailija
18/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, mutta väliäkö tuolla.

Sen sijaan tulen aina, kun mieheni nuolee minua <3 Paljon kiihottavampaa kuin yhdyntä.

Sinunlaisiasi kutsuttiin taannoin koiranaisiksi, he olivat nuorena ehdollistaneet itsensä seksuaalisesti lemmikkieläimen nuolemiselle.

Vierailija
19/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaaus: Sinunlaisiasi kutsuttiin taannoin koiranaisiksi, he olivat nuorena ehdollistaneet itsensä seksuaalisesti lemmikkieläimen nuolennalle.

Vierailija
20/32 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään mutta ei mua oo ikinä haitannut. Yhdyntä ei tunnu vain ihan hyvältä vaan tosi hyvältä ja se riittänyt mulle. Orkun saa yksinkin eikö se pidä panetusta poissa yhtään. Pano pitää

Ei orgasmi välttämättä tyydytä naimisen tarvetta. Yhdyntä on myös minulle tosi tärkeä. Jokainen tietysti nauttii tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi