Ei jumalauta!!!
Otin muutaman siiderin ja juoman kun lapset meni nukkumaan. Haluan lähteä baariiiin!! Soitin miehelle-ei vastaa.. soitin kavereillensa-ei vastaa.. soitin baariin- baarimikko sanoi, että mieheni on siellä ja sanoooi, että ilmoittaa, että vaimo soitti ja pyysi soittamaan.
Vi tut taaa!
Sikamaista toimintaa.
Kommentit (13)
Selvitykseksi:
Juomme mieheni kanssa TODELLA harvoin-n. kolme kertaa vuodessa.
Tänään sitten alkoi tehdä mieli juotavaa.
kuulostaa tutulta.... meillä kanss mies ties missä ja itse istun kotona vaikka mieli tekisi bilettämään... koitetaan kestää!
lähdet sitten huomenna sinne baariin ja rauhoitut. Ei ole lapsista kivaa yöllä kuunnella kun iskä tulee kännissä baarista ja äiti riehuu ja huutaa isälle humalassa.
nimimerkillä kokemusta on omasta lapsuudesta
Vierailija:
Soitit BAARIIN miehesi perään??!!! Noloa.....
tai ylipäätään etsiä baarista. Muutenkin on aika noloa soitella miehen perään johonkin kuppilaan.
Mieheni ei niin paljon juo ja on erittäin mukava ihminen juodessaan.
Vierailija:
tai ylipäätään etsiä baarista. Muutenkin on aika noloa soitella miehen perään johonkin kuppilaan.
Aina ja ainiaan sukulaiset ja tuttavat sanovat minulle kuinka hyvä ja rakastava äiti olenkaan.
Miten tämä asia muuten liittyy äitiyteen, jos kerran ottaa vuodessa vähän kuppia?
Vierailija:
Miten tämä asia muuten liittyy äitiyteen, jos kerran ottaa vuodessa vähän kuppia?
Kannattaisiko ensin hoitaa lapsille joku luotettava hoitaja/hoitopaikka, ennen kuin korkkaa sen ensimmäisen..?
Et on sädekehänkiillottaja, jos kuulostaa kummalliselta et mies/isä on ilmottamatta " kadonnut" baariin ryyppäämään ja äidinkin " sattumalta" samaan aikaan tekis mieli päästä ex-tempore kännäämään?
Kyllä meillä noi lapset ja niiden hoitaminen menee elämässä etusijalle, ja jos vapaalle täytyy päästä niin siitä pystytään sopimaan etukäteen, eikä tarvitse kummankaan toistaan etsiä kapakoista tai edes epäillä toisen olevan ryyppäämässä, jos ei kuulu kotiin töiden jälkeen. Ja kyse ei ole siitä, etteikö hyvä äiti/ isä vois juoda alkomahoolia - vaan siitä miten siihen suhtaudutaan. Niin kova hinku ei ole kännäämään, et persauksissa polttelis jos ei heti siltä istumalta pääse.
Musta tässä aloituksessa oli outoa se, että äiti haluisi lähteä yks kaks baariin, vaikka mies on jo viihteellä (se tod näk tarkoittaa, että mies on ottanut jo useamman) ja lähtisi sitten itse ja jättäisi lapset isän hoitoon, jos oikein ymmärsin...?
Mutta outoa ei mun mielestä ole se, että ap otti muutaman kupin, vaikka olikin yksin lasten kanssa. Uskoisin että useammat vanhemmat ottaa ne saunakaljat ja viinit ruoan kanssa. Nämä tilanteet olen ajatellut niin, että kaikki on ok, kunhan kukaan ei ole humalassa. Jos tulisi tarve lähteä vaikka tk:hon, tilattaisiin taksi. Meillä vanhemmat ei tule muutamasta siideristä niin humalaan, etteivät pystyisi olemaan kaikissa tilanteissa vanhempia lapsilleen.
Eli viel 3v sit olin täysin rapajuoppo.
Soitit BAARIIN miehesi perään??!!! Noloa.....