Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kommentoitte, jos joku esittelee uutta tatuointiaan

Vierailija
07.12.2024 |

Joka on yksinkertaisesti ruma ja mauton?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinni minun ihossani, joten ei myöskään ole asiani arvostella. Usein kysyn kavereilta tatuoinnin tarinaa. Näkemäni tatuoinnit ovat kyllä olleet hienoja, eivät rumia. Itse en silti sellaista ottaisi.

Vierailija
22/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuudesta sanon jotain positiivista, sillä mitä hyötyä minulle tai muille olisi kritisoinnista? Ei se tatuointi sillä pois lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tätä kysymystä pohtiessani, etten ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa. En siis tunne yhtään tatuoitua henkilöä, edes etäisesti. Kaveripiirissä, harrastusporukoissa tai töissä ei kellään ole tatuointeja. Tai jos on, niin ainakin ne on piilossa eikä niitä esitellä tuttaville.

Sama.

En minäkään pyöri sellaisissa porukoissa, missä olisi tatuoituja ihmisiä tai ainakaan näkyviä tatuointeja. Tatuointi on yksi näkyvä symboli, jonka avulla liittyy tai tulee liitetyksi tiettyihin viiteryhmiin - halusi tai ei.

Vierailija
24/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että aika kauhee ja saako sen piiloon 

Vierailija
25/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaisin syliin,yäääk suoraan lävistyksen päälle

Vierailija
26/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi, nappaan vain akkaa hiuksista kiinni ja retuutan sen kiljuvan & rimpuilevan wt-sontasäkin surutta roskiin.

Vierailija
27/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin ääliö ja kävelisin pois näin olen tehnytkin se oli siitä poikki.

Vierailija
28/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en halua näkyvällä leimalla ilmaista olevani hölmö, annan toisten huomata sen ihan itse ja kokea siitä onnistumisen iloa."

Vierailija
29/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tätä kysymystä pohtiessani, etten ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa. En siis tunne yhtään tatuoitua henkilöä, edes etäisesti. Kaveripiirissä, harrastusporukoissa tai töissä ei kellään ole tatuointeja. Tai jos on, niin ainakin ne on piilossa eikä niitä esitellä tuttaville.

Sama.

En minäkään pyöri sellaisissa porukoissa, missä olisi tatuoituja ihmisiä tai ainakaan näkyviä tatuointeja. Tatuointi on yksi näkyvä symboli, jonka avulla liittyy tai tulee liitetyksi tiettyihin viiteryhmiin - halusi tai ei.

Jännä homma, minä työskentelen yrityksessä, jossa noin 30-40 vuotiaista usealla on tatuointi, enemmän toki miehillä kuin naisilla, mutta usealla naisellakin. Ja nyt puhutaan noin 5t tienaavista yliopistotutkinnon omaavista asiantuntijoista. Naamatatuointia ei toki ole kellään, mutta esim hihatatuointi on usealla. Tuntuu, että tatuoimattomana olen poikkeus.

Vierailija
30/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noi on kyllä makeita!".... ""Sellaisia taideteoksia".. Sikahieno!

Oikeasti omasta mielestäni tatuoinnit ovat kaikki rumia mustetahroja. Sellainen merkki, että on weeteee ihminen. Usein käy myös sillä tavalla, kun kehuu näitä tatuointeja, niin sitten nämä ihmiset ottavat vaan lisää tatuointeja. Lopputulos on kerta toisensa jälkeen vielä hurjempi.   

Vierailija
31/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän samoin kun joku esittelee lapsensa tai koiransa kuvia. Keksin jonkun neutraalin kohteliaisuuden, jotta esittelijälle jää hyvä mieli.

Vierailija
32/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mielestäni epäonnistunut, käännän keskustelun jonnekin muualle tai kyselen jotain tatuoinnista ja sen merkityksestä hänelle. 

Jos se on mielestäni onnistunut, kehun niitä asioita joista pidän siinä. 

Olen autistina oppinut luovimaan ja hyväksymään, että minun ei aina tarvitse ilmaista mielipidettäni, mutten myöskään valehtele kenenkään tunteita säästääkseni

Vierailija
33/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskoni otti alaselkäänsä tatuoinnin niin kutsuin prostituutiksi.

Vierailija
34/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Jännä homma, minä työskentelen yrityksessä, jossa noin 30-40 vuotiaista usealla on tatuointi, enemmän toki miehillä kuin naisilla, mutta usealla naisellakin. Ja nyt puhutaan noin 5t tienaavista yliopistotutkinnon omaavista asiantuntijoista. Naamatatuointia ei tok

Mitä enemmän ympärillä pyörii töhrittyjä tyyppejä, sitä enemmän erottuu edukseen, kun on puhdas ja ehjä ja kaunis iho. On upeaa käyttää hihattomia leninkejä, esimerkiksi, ja näyttää nilkat ja sääret.

Vierailija
35/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siskoni otti alaselkäänsä tatuoinnin niin kutsuin prostituutiksi.

Oikein ja luonnollista.

Vierailija
36/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ruma, etkö tiedä et se on siinä ja pysyy

Vierailija
37/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen hiljaa ja kohotan vain kulmakarvojani. On epäkohteliasta sanoa suoraan mitä ajattelee ja parempi on olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
38/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme viittii esitellä tatuointejaan? :D olen itse päästä varpaisiin tatuoitu ja ei tulis pieneen mieleenkään esitellä mun tatuointeja tai kysellä mielipiteitä niistä. Tiedän hyvin että iso osa ei niistä pidä ja pitää niitä rumina.

Vierailija
39/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin otit tuon? Mistä sait idean kuvaan? Kuka sen suunnitteli? Eli jotain millä vältän valehtelun, kun tatuoinnit ei mielestäni ole kehujen arvoisia. 

Vierailija
40/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vahingossa työkaverilleni, että mikä sun käteen on sattunut! Luulin koiratatuointia mustelmaksi.

Hän poistatti sen tatuoinnin melko pian tämän erehdykseni jälkeen. Se oli vähän hämmentävä kokemus itselleni. Mutta puhdas vahinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi