Suomessa on nälkäisiä lapsia ja eliitti se vaan napostelee riekkoa linnassa
Kommentit (626)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, eliitti napostelee riekkoa linnassa...milloinkas eliitti on vangittu ja tuomittu?
Stubin lapsetkin mässyttämässä herkkuja. Mitä tehneet maan hyväksi. Asuvatkin muualla ja eikun lentäen halki ilmojen pito pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vai on työttömät epäonnistuneet työnhaussa.
Jatkossa kun olen sijaisena niin lähetän vakituisten nimet kaupunginvaltuustoon, jos ne on yli 10 minuuttia kahvitauolla ja laitan viestin, että niitä ei kiinnosta työnteko ja käyvät tupakalla myös.
Valtiolla ilmoitan Helsingin konttorin ylimmälle johtajalle.
Jos teet etänä niin teamsissa näkyy oletko paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tässä just tapettu yks vakuutusyhtiön sälli ja sitä kautta alkoi syntyyn muutosta?
Mietin vaan et tarviiks meidän oikeasti alkaa offaan jengiä vai tarviiks meidän käydä syvässä päädyssä eka?
Siinä pitää nostaa peppu sohvalta, se ei vaan kaikilta onnistu.
Niin sinä koet että minä en ole vielä tarpeeksi radikalisoitunut sun makuun?
Okei, selvä. : ]
Huomenna luemme lehdestä.
Ei lueta, minä olen radikalisoitunut, en tyhmä.
Muuuuutta minkä minä sille voin jos minun retoriikka ajaa jonkun muun tyhmän äärelle, minä vain mietin yhteiskunnallisia asioita niiden oikeilla nimillä ja ääneen asti. ; ]
Nyt ne luulee, ettei työttömät tiedä mikä on hr rekry työpaikalla.
Turha työ se kyllä on, noi saisi kaikki irtisanoa kaupungilla, valtiolla ja yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK, ap. Lopeta jo ulina nälkäisistä lapsista. Vastuu on vanhemmilla. Asia ei liity linnanjuhliin mitenkään - eikä mihinkään muuhunkaan, mitä muut tekevät.
Köyhät, älkää lisääntykö.
Kukaan ei ole ikinä kasvattanut lapsiaan yksin, ihminen on hypersosiaalinen eläin, ulkopuolelle jättäminen on meille kuolemantuomio.
Jooei, mutta kulujen kattaminen kuuluu vanhemmille. Köyhät, älkää lisääntykö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, eliitti napostelee riekkoa linnassa...milloinkas eliitti on vangittu ja tuomittu?
Stubin lapsetkin mässyttämässä herkkuja. Mitä tehneet maan hyväksi. Asuvatkin muualla ja eikun lentäen halki ilmojen pito pöytään.
Kateellisten ulina on rumaa. Tee itse jotain elämässäsi sen eteen, että se on haluamasi kaltainen. Muiden menestys ja onni ei ole sinulta pois.
Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK, ap. Lopeta jo ulina nälkäisistä lapsista. Vastuu on vanhemmilla. Asia ei liity linnanjuhliin mitenkään - eikä mihinkään muuhunkaan, mitä muut tekevät.
Kukaan ei ole ikinä kasvattanut lapsiaan yksin, ihminen on hypersosiaalinen eläin, ulkopuolelle jättäminen on meille kuolemantuomio.
Työn tarjoaminen jolla ne kulut katetaan kuuluu yhteiskunnalle. Miten vtussa on reilua rangaista yksilöitä yhteiskunnan perustoiminnon epäonnistumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä menen ravintolaan töihin palkkatuella.
Jos jääkaappi ja uuni on likaiset niin soitan terveystarkastajan paikalle.
Jos työvuoroja perutaan niin soitan aviin.
Muista antaa kaikki kuitit asiakkaille tai ilmoitan susta verohallintoon.
Ja jätä yritystukia hakematta.
Äläkä hae verovähennystä kodinkoneista mitkä ostat omaan kotiin äläkä autosta millä ajat myös vapaa-ajalla.
Keskiluokka ei vielä ymmärrä, että köyhiltä leikkaamalla potkii itseään nilkkoihin. Ei ole ostovoimaa ostaa kotimaassa tehtyä muovikulhoa tai siivousharjaa, tuotantoa täytyy supistaa ja tulee lisää työttömiä. Keskiluokkaa täytyy verottaa aina vaan kovemmin ja kovemmin. Köyhät köyhtyy mutta keskiluokka se vasta alkaakin köyhtyä. Mutta mitä se päteviä ahkeria ihmisiä haittaa ei voivat lähteä ulkomaille halvemman verotuksen maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten ulina on rumaa. Tee itse jotain elämässäsi sen eteen, että se on haluamasi kaltainen. Muiden menestys ja onni ei ole sinulta pois.
Olet säälittävä.
Kyllä se vaan näyttäis olevan, rahaa on enemmän kuin koskaan, jos ne jaetaan vain niille joilla on jo eniten, niin silloinhan se on suoraan muilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa kun olen sijaisena niin lähetän vakituisten nimet kaupunginvaltuustoon, jos ne on yli 10 minuuttia kahvitauolla ja laitan viestin, että niitä ei kiinnosta työnteko ja käyvät tupakalla myös.
Juuri näin kannattaa toimia. Paljon onnea.
Myös vuokra-asuntoon voi soittaa terveystarkastajan, jos epäilee hometta.
Terveystarkastaja voi määrätä remonttit uhkasakon uhalla ja myös laittaa asunnon asumiskieltoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin kannattaa toimia. Paljon onnea.
Kyllä, on hyvä, että saat vakituisena potkut ja pääset nostamaan niitä isoja tukia 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Terveystarkastaja voi määrätä remonttit uhkasakon uhalla ja myös laittaa asunnon asumiskieltoon.
Jos vuokraloordi ei saa pankista remonttilainaa?
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa kaikki kuitit asiakkail
Sinä tarvitset enemmän psykiatrista tehohoitoa kuin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa kaikki kuitit asiakkail
Noin energinen kun on niin on jo löytänyt töitä.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vuokraloordi ei saa pankista remonttilainaa?
🤣🤣🤣🤣🤣
Noi sakot on ulosottokelpoisia.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
👏👏👏👏👏
Mitä ei kai sun ravintolassa tai kahvilassa ole nuoria töissä harjoittelija palkalla?
Onko työvuorot kunnossa, jos avi tulee?
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tässä just tapettu yks vakuutusyhtiön sälli ja sitä kautta alkoi syntyyn muutosta?
Mietin vaan et tarviiks meidän oikeasti alkaa offaan jengiä vai tarviiks meidän käydä syvässä päädyssä eka?
Siinä pitää nostaa peppu sohvalta, se ei vaan kaikilta onnistu.
Eli, sinä nyt sanot että et usko ennenkuin joku toimari/ministeri on tapettu suomessakin?
Aika hämmentävän umpimielinen näkemys mutta kun ottaa tän oikeiston osaamisen tason täällä se käy ihan järkeen.
Onko oikeiston virallinen kanta että vastaan ei tulla ennenkun joku teistä on kuollu?
Kateus ja katkeruus näkyy monella olevan kaiken mielentoiminnan moottorina.