Suomessa on nälkäisiä lapsia ja eliitti se vaan napostelee riekkoa linnassa
Kommentit (626)
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin! Linnassa on juhlittu jo 107 vuotta ja juhlitaan myös edelleen.
Mikä ihme siinä on kun oma menestys pitäisi olla yhteiskunnan vastuulla?
Nim.merk. 34,5 vuotta työelämässä, ei päivääkään työttömänä, ei koskaan sossun- tai kelan luukulla. Kyllästynyt rahoittamaan siivelläni eläjiä.
Kun NATO aloittaa sodan niin saat mennä yksin rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nim.merk. 34,5 vuotta työelämässä, ei päivääkään työttömänä, ei koskaan sossun- tai kelan luukulla. Kyllästynyt rahoittamaan siivelläni eläjiä.
Entä jos ei osaa mitään eikä kukaan palkkaa?
Eihän osaamattomia kukaan palkkaakaan. Pitää hankkia koulutus ensin, niinhän me kaikki töissä olevat olemme tehneet. Vai ajattelitko, että voisit ilman koulutusta hakea vaikka sydänkirurgiksi, tai toimitusjohtajaksi isoon konserniin? Pitää lopettaa se peukku persiissä kyykkiminen ja hankkia koulutus, niin on paremmat mahdollisuudet työllistyä. Yllättikö?
No mitäs sitten kun aivokapasiteetti ei riitä opiskella sydänkirurgiksi? Mitä, jos ammatillinen perustutkinto ei työllistä eikä ole taloudellisia mahdollisuuksia opiskella uutta ammattia?
Ei lapsille saa antaa lihaa. Niistä kasvaa muuten suurkuluttajia ja syövät maapallon tyhjäksi.
Onneksi olkoon ap. Olet voittanut aasinsilta 2024 kilpailun ensipalkinnon. Olit niin ylivoimainen, että toista ja kolmatta palkintoa ei jaeta.
Aivopierullesi vetää vertoja ainoastaan se kalkyyli takavuosilta, kun kotikaupunkiini päätettiin rakentaa jäähalli-monitoimiareena. Silloin joku älypää laski, montako kerrostalovuokra-asuntoa sillä rahalla olisi voitu rakentaa vähävaraisille.
Suomessa ei ole yhtään nälkäistä lasta. Ei olla Venäjällä.
Tosin Kohta saatetaan olla. Jos keskusta saa muiden vasemmistopuolueiden kanssa tahtonsa läpi.
Et AP taatusti ole itse tehnyt mitään näiden nälkäisten lasten auttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yhtään nälkäistä lasta. Ei olla Venäjällä.
Tosin Kohta saatetaan olla. Jos keskusta saa muiden vasemmistopuolueiden kanssa tahtonsa läpi.
Kyllä mä uskon että on. Itse olin nälkäinen lapsi 70 ja 80-luvuilla.
Itkuntuhruisin silmin haaveilivat riekkopateesta.
Eliitti mässytti eilen kyllä veronmaksajien rahoilla menemään,miksi pitää edes valtamedian vaatenäyttelyä?Voih kellä nyt paras kolttu äänestä.
Aika harva "köyhä" lapsi tai aikuinenkaan näyttää ravinnonpuutteeseen kuolevalta nykyään, enemmänkin päinvastoin...
Tilanne näyttää keskiaikaiselta, jos ihmisillä ei ole tarpeeksi. Voiko viisari värähtää pois keskiajasta sivistykseen. Jokainen voi kotonaan larpata keskiaikaa jos haluaa, erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on luulot. Et ole maksamillasi verorahoilla pystynyt kuittaamaan niitä rahallisia panostuksia, mitä olet yhteiskunnalta saanut.
Höpöhöpö. 90% tästä kansasta on vähemmän verotuloja tähän maahan tuonut. Pienituloisetko ja tukien saajatko tätä maata pyörittää? En ole saanut tältä valtiolta yhtään mitään muutakuin maksulappuja. Saanu ajaa huonosti hoidetuilla teillä käyttämättä terveyspalveluita kun en olen niitä tarvinnut.
Minä voisin sanoa että Suomessa on hullunlailla työttömiä, mutta vihreät haluavat kolminkertastaa surffareiden lukumäärän.
Kumpi on typerämpää?
Nälkäiset lapset voisivat alkaa kengänkiillottajiksi niin saisivat edes muutaman itäneen perunan ravinnoksi niin tuo ainainen valittaminen loppuisi.
Kuinkahan moni linnan vieraista on käynyt leipäjonoissa keskustelemassa vähäosaisten kanssa ja keskittynyt kansalaisten ahdistukseen?
[minä vaan kysyn]
Vierailija kirjoitti:
Aika harva "köyhä" lapsi tai aikuinenkaan näyttää ravinnonpuutteeseen kuolevalta nykyään, enemmänkin päinvastoin...
Kerropa mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun NATO aloittaa sodan niin saat mennä yksin rintamalle.
Miksi? Olen jo ns. nostoväessä ja rintamalle menee nuoriso. Vapaaehtoisena voisin mennäkin. On sen verran arvokasta itsenäisyys.
pelastakaa lapset järjestölläkin niin paljon rahaa että kieltäytyivät palomiesten lahjoituksesta johtajakin saa 130000e/v. pela unohtanut tehtävänsä täysin woketuksesta tullut pääasia.
Miksi ihmiset, jotka eivät tule edes omillaan toimeen, hankkivat lapsia? Ja jättävät heidätkin sitten nälkäisiksi??