Teen jotain pikkuremppoja tai puutarhatöitä pimeästi, ehkä poimin marjoja ja myyn niitä, riippuu siitä millä hinnalla saan auton käyttööni, tuskin kannattaa. Etsin kokoaikatöitä, joista saisi siedettävän palkan. Opiskelen salaa ja kirjoitan novelleja varastoon. Mitään halpapalkkatöitä en halua tehdä, sillä vähäinenkin työttömyyspäivärahani ja asumistukeni putoavat niin, että jäljelle jäisi noin 1-2€/tunti-matkakulut, käytännössä +/-0. Mitään arvoa työkokemuksen tai oppimisen kannallta niistä ei ole. Pullojen keruukin on nykyään äärimmäisen kilpailtu ala, jokus voin aikani kuluksi keräillä, kun käyn nauttimassa kauniista kesäpäivistä. Saatan perehtyä rikollisen toiminnan kannattavuuteen esimerkiksi torr-verkossa. Koko aikuisikäni olen ollut töissä, en uskonut YT:n jälkeen, tai ennen sitä, että töiden saaminen on vaikeaa ahkeralle ja terveelle työhalukkaalle ihmiselle. Hyvää on se, että koska työtön mies on roskaa parisuh
Mä myyn päivänkakkaroita.
Naapurissa asuu perhe, joilla on 3 kasvavaa poikaa. Maitoa menee älyttömästi. Meillä on komposti, jonne naapuritkin kippaa bionsa. Syksyisin kerään puiden lehtiä, täällä on älyttömästi lehtipuita. Pihalla on pari sellaista lasten uima-allasta, puhallettavaa. Annan siinä kuivua kerroksen lehtiä, sitten tippaan lehtivarastoon ja lopuksi on sellainen iso astia täynnä lehtiä, kuivia. Laitan niitä bioskaan sekaan. Saan ilmaista multaa niin paljon, kun tarviin.
Keväällä kasvatan siemenistä auringonkukkia. Maitopurkki puoliksi ja tukitikku plus narua. 1 kukka 2 e, 3 kukkaa 5 e. Siivouspäivänä olen myynyt ja kaikki menee kaupaksi.
Vaivaa pitåä nähdä, mutta aika ilmaista rahaa se on. Keväällä auringonkukkia ja syksyllä samettiruusuja.
Valtaosa maksaa mobilepayllä, eli työttömänä pyydä ystävää jeesaa
Mä myyn päivänkakkaroita.
Naapurissa asuu perhe, joilla on 3 kasvavaa poikaa. Maitoa menee älyttömästi. Meillä on komposti, jonne naapuritkin kippaa bionsa. Syksyisin kerään puiden lehtiä, täällä on älyttömästi lehtipuita. Pihalla on pari sellaista lasten uima-allasta, puhallettavaa. Annan siinä kuivua kerroksen lehtiä, sitten tippaan lehtivarastoon ja lopuksi on sellainen iso astia täynnä lehtiä, kuivia. Laitan niitä bioskaan sekaan. Saan ilmaista multaa niin paljon, kun tarviin.
Keväällä kasvatan siemenistä auringonkukkia. Maitopurkki puoliksi ja tukitikku plus narua. 1 kukka 2 e, 3 kukkaa 5 e. Siivouspäivänä olen myynyt ja kaikki menee kaupaksi.
Vaivaa pitåä nähdä, mutta aika ilmaista rahaa se on. Keväällä auringonkukkia ja syksyllä samettiruusuja.
Valtaosa maksaa mobilepayllä, eli työttömänä pyydä ystävää jeesaa