Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somejen poisto ja aloitus puhtaalta pöydältä?

Vierailija
07.12.2024 |

Seuraajat/"kaverit" ovat tässä 15 vuoden aikana kutistuneet minimiin, paljon olen niitä poistellutkin..  enää jäljellä muutama sukulainen ja vanhoja hyviä kavereita joiden kanssa ei ole edes ollut mitään yhteyttä 10-13 vuoteen. 

Vähän jopa nolottaisi päivitellä mitään kuviakaan instagramiin kun on vain 10 seuraajaa jotka eivät reagoi kuviini, näkevät siis itsekin ettei minulla ole ketään.

Aion siis poistaa kaikki somet ja luoda uuden anonyymin instatilin. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat somet mutta luot uuden? Mikä oli pointtina?

Vierailija
2/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaa alusta tyhjillä someilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis en aio mainostaa itseäni vaan luon instan josta pääsen katsomaan reels videoita. En jaa elämääni. Nyt olen nolossa tilanteessa jossa minulla on 10 seuraajaa joista kukaan ei ole edes hyvä ystäväni.

Vierailija
4/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on kurjaa. Toivottavasti löydät ystäviä.

Vierailija
5/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis en aio mainostaa itseäni vaan luon instan josta pääsen katsomaan reels videoita. En jaa elämääni. Nyt olen nolossa tilanteessa jossa minulla on 10 seuraajaa joista kukaan ei ole edes hyvä ystäväni.

No mutta sittenhän sulla ON jo tuollainen anonyymi tili.

Vierailija
6/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sittenhän sulla ON jo tuollainen anonyymi tili.

Minulla on tili jossa vanhat tutut ja muutama sukulainen ja ventovieras näkevät asiani. 

Vierailija
7/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus on hyvä tyhjätä pöytä ja aloittaa alusta jos vanhat jutut tuntuvat epämiellyttäviltä. Ei se tarkoita että se harrastus olisi pakko lopettaa, välillä riittää kun vaihtaa "joukkuetta"

Vierailija
8/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalivaikuttamiseen pitää olla useampi tili ja kaikkien niiden olla kavereita keskenään.

Vierailija
9/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa, kun olen instagramissa alkanut seurata erään harrastusporukan ihmisiä joiden kanssa on yhteinen whatsapp-ryhmä ja tapaamme silloin tällöin. Mutta nuo tuttavat eivät seuraa takaisin. He kuitenkin ryhmän sisällä seuraavat toisiaan. Osa ryhmästä kyllä on seurannut takaisin onneksi. Silti hävettää. En enää nykyisin uskalla itse alkaa seuraamaan ketään, tulee creepy olo jos ei seurata takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi