En katsonut linnan juhlia ollenkaan
Koskaan en ole ymmärtänyt niitä. Tänä vuonna alkoi inhottaa.
Juhlitaan muka itsenäistä Suomea mutta puhutaan vain naisten mekoista. Ei kiitos.
Suomen itsenäisyys tai Suomi ei liity linnan juhliin millään tavoin.
Kommentit (45)
Ei tule katsottua myös. Artikkelit täynnä mekkoja, hameita ja viihdettä. Ei löydy muut asiat joukosta. Onkohan mekot raikkaita vai tunkkaisia. Käytössä vaate aina vähän likastuu.
Mä katsoin. Ainakin 15 sekuntia. Sitten loppui mielenkiinto.
Minä katsoin monta itsenäisyys-aiheista live-lähetystä eilen, ja olin hyvällä mielellä koko päivän. Alkaen Helsingin Tuomiokirkon juhlajumalanpalveluksesta, sitten paraatin, ja koko illan Presidentinlinnan juhlan. Pukuja ja kampauksiakin olin utelias näkemään, mutta lähinnä isänmaallisen ja lämpimän tunnelman takia. Yhdyn kehonkielen asiantuntijan näkemykseen, kun hän sanoo että Stubbeilla hymy ulottui silmiin asti (ja oli siis aito). Olen niin iloinen ja ylpeä edustavasta presidenttiparistamme. Huomioivat kaikki vieraansa monin tavoin, samoin maanantain veteraanijuhlassa.
Kuka selväjärkinen nyt sellaista katsoisi... Välivuosihan se olisi pitänyt olla, jos kansasta oikeasti välitetään. Saatu esim kulttuurirahat kasaan jättämällä bailut väliin.
Törkeää. Olet maanpetturi. Etkö kunnioita Suomen itsenäisyyttä?
Muistan että tykkäsin sen vuoden juhlista kun oli linna remontissa. Silloin oli koko kansalle ohjelmaa. Oli musiikkia, kauniita kuvia ja tarinoita Suomesta, jotain draamaa jne. Ei tää linnan juhlat anna kansalle yhtään mitään.
En mäkään. Näen jonoja ihan tarpeeksi muutenkin 😄
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan. Siksi en juuri ymmärräkään miksi puhutaan vain naisten mekoista. Miten se liittyy Suomen itsenäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan. Siksi en juuri ymmärräkään miksi puhutaan vain naisten mekoista. Miten se liittyy Suomen itsenäisyyteen.
Koska olemme vapaa maa. Täällä saa puhua naisten mekoista. Kiitos veteraanit.
Sitten tää että valitaan vielä jotkut parhaat koltut muka. No äänestääkö sitten kansa niitä joita ei tunne. Joka vuosi sen tietää jo etukäteen että tietyt voittaa olkoon niillä päällä mitä tahansa. Sit vaan taivastellaan miten just tää kolttu on nyt niiiiiin hieno.
Ehkä nää oli viimeiset.
Miehet on sitten roolissa kun on taas sota.
Minusta Linnat juhlat on hieno itsenäisyyspäivän juhlaperinne, mutta minua kiinnostaa kutsutut ihmiset, ei heidän vaatteensa. En ole seurannut aikoihin tv-lähetystä.
Naisethan tätä tuijottaa. Naisille kelpaa kun on blinblingiä.
Tyypillistä suomalaista. Me ollaan vaan tällänen halpa ja rahvas. Istutaan sohvilla ja ollaan onnellisia kun saadaan katsella.
Miksi ne pitää muuten televisioida ? Eikö ne voisi juhlia siellä ja muulle kansalle YLE järjestäisi jonkun hienon juhlaohjelman siksi aikaa
En ole katsonut moneen vuoteen.Typerän näköiset ihmiset ovat olevinaan jotain parempaakin.Kuteita syynätään niin kuin olisivat jotain ihmeellisen näköisiä.
Miten feministit ei älähdä .