Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole turvatonta kulkea taksilla

Vierailija
06.12.2024 |

Paljon kuljen taksilla ja ihan turvallista se on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut raizkattu kolme kertaa kun olen kulkenut taxilla.

Höpö höpö.

Vierailija
2/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, mut mä oon kokenut kauheita jokunen vuosi sitten vähän ennen joulua........niin ne vanhat ukot kuskina käyttää vammaisia hyväkseen...........melkein ainakin ! Sanoin napakasti, et meen tasan sinne, minne muutkin ! Ja ku laitoin sinne yhtiöön viestiä tästä, ni se niiden NS pomo kuka lie puolusti niitä, eikä kuunnellut ollenkaan ! Sanoi valheellisesti, et niiden kuskit ei oo koskaan saanu nopeus sakkoja, ja kummaski ne kaikki o ajanut ylinopeutta aina. Ja sit yks alta 20 oleva kuski nuori mies, otti vaan selfieitä puhelimellaan kesken AJON !!!!!!!!! Eikö autoissa ole pakollinen varuste VALVONTAKAMERAT tälläisia varten ????? Et ne ei voi valehdella, jos joku sanoo, et ne esim ajaa selvää ylinopeutta. No, meille ne kyydit o ilmaisia.............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tappasin sen raiskarin.

Vierailija
4/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvottoman Juha Sipilän (Kesk.) ministeriksi helvetin syövereistä nostama Anne Berner pilasi Suomen taksin. Kuka hullu enää taksilla haluaa tai uskaltaakaan ajella.

Vierailija
5/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntee jokaisen taksikuskin sielunliikkeet tarkasti ja menee niistä takuuseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi