Miten voin ikinä olla yhtä hyvä miehelleni?
Mieheni on todellinen valioyksilö -hoitaa kotia, lapsia, on älykäs ja hauska, hyvässä työssä.
Ei käy baareissa/käytä juuri ollenkaan alkoa, perhe menee aina etusijalle, availee ovet, pukee takin päälleni, tuo kahvia, ostelee kukkia ja suklaata. Ei ole missään someissa, ei roiku puhelimella, keskustelee ja kuuntelee aina.
Ja mitä hittoa minä voin antaa tähän?? Hoidan suurimmaksi osaksi kodin ja teen aina ruoat, hieron miestä usein, ostelen jotain pientä kivaa. Siinä se :( En tiedä, miksi hän on kanssani.
Kommentit (25)
Hankkimalla itsetunnon.
Minun mieheni on myös mahtava, mutta olen itsekin suhteeseen paljon panostava joten sanotaanko että miehelläni on vähintään yhtä paljon syitä olla kanssani kuin toisinpäin.
Tärkeintä parisuteessa on kuitenkin loppujenlopuksi arjen kumppanuus. Se että kun toinen tulee kotiin poikkeuksellisen raskaan työpäivän jälkeen, mahdollisesti vieläpä pahalla tuulella, tiedät tasan tarkkaan kuinka pienillä asioilla voit helpottaa toisen oloa.
Miehet ovat yllättävän helppoja otuksia pitää tyytyväisinä.
Tärkeintä on se, että mies tuntee itsensä arvostetuksi. Se, että hänen mielipiteillään on väliä, hänen kuulumisensa kiinnostavat ja että hänen hyvinvoinnillaankin on väliä.
Mun mies on ollut aiemmin suhteissa joissa häntä on lytätty muka vitsin varjolla. Hän oli alkusuhteessa todella passiivinen, sellainen "ihan sama päätä sä". Mutta kun hän lopulta saavutti sen henkisen turvallisuudentunteen että minua oikeasti kiinnostaa hänen mielipiteensä, niin sieltä kaiken passiivisuuden alta paljastui todella luova ja idearikas yksilö. Miehellä on loistavia ideoita joita yhdessä kokeilemme (liittyen ruuanlaittoon, kodin sisustukseen, pieniin rakennusprojekteihin) ja lisäksi vielä todella hyvä visuaalinen silmä. Kun hänen visioillaan on tilaa, niin ympäristö kukoistaa.
Lisäksi: miesten ulkonäköä ei yleensä hirveästi kehuta. Olen huomannut että kun toinen näyttää hyvältä, niin se kannattaa vilpittömästi sanoa myös ääneen.
Tässäkin asiassa knowledge is power.
Se, että olet kartalla mistä sun mies pitää (ja päin vastoin mistä ei pidä) mahdollistaa supervoimaan verrattavan kyvyn saada toinen tuntemaan olonsa huomioiduksi pikkujutuilla.
Mun mies rakastaa vadelmia ja juustokakkuja ---> kun näin yhdessä kahvilassa vadelmajuustokakkupalasia myynnissä, niin otin heti mukaan pari palaa miehelle vietäväksi. Tämä pieni ele ilman sen kummempaa syytä teki sen ihan käsittämättömän iloiseksi.
Toisen kerran törmäsin sattumalta hassuihin huumorisukkiin joissa oli eräs miehen suosikkihahmo. Tiesin, että hän ei haluaisi omistaa sellaisia sukkia eikä oikeasti käyttäisi niitä (ei pidä huumorivaatteista) mutta nappasin niistä kuvan ja lähetin miehelle kertoen että nuo sukat saivat ajattelemaan häntä.
Jne. Kyse on oikeasti pienistä asioista joilla voi osoittaa, että tuntee toisen ja hän on sulle tärkeä.
Naisille tulee ehkä yllätyksenä että mies pitää sinusta juuri sellaisena kun olet. Hyvä nainen et kiroile etkä juo viiinaa ja annat läheisyyttä joten mies haluaa pitää sinut koska ei ole nirso ja tyytyy vähempään mitä muut.
Vierailija kirjoitti:
Naisille tulee ehkä yllätyksenä että mies pitää sinusta juuri sellaisena kun olet. Hyvä nainen et kiroile etkä juo viiinaa ja annat läheisyyttä joten mies haluaa pitää sinut koska ei ole nirso ja tyytyy vähempään mitä muut.
Sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu mutta ei nainen ymmärrä.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Jestas. Nyt on cringe viesti.
Emme enää elä patriarkaalisessa yhteiskunnassa. Voimaantuneen ja tiedostavan naisen tulisi oppia vihaamaan miestään jotta naisten ja muunsukupuolisten ihmisoikeudet voidaan turvata.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille piparia ja pyllyä
BJ!
Ihan yhtä hyvältähän ap kuulostaa. Miksi miehelle olisi meriitti, ettei ryyppää ja luuhaa kapakoissa? Eikö se ole oletusarvo? Ryyppääkö ap ja luuhaa kapakoissa? Ellei, niin tehän olette tasoissa.
Eikö myös ap hoida kotia ja lapsia, eikä vain mies? Eikö ap kuuntele ja keskustele?
Ap:lla on rima liian alhaalla, tuo mies on normaali, ei mikään erikoismitalin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että mies tuntee itsensä arvostetuksi. Se, että hänen mielipiteillään on väliä, hänen kuulumisensa kiinnostavat ja että hänen hyvinvoinnillaankin on väliä.
Mun mies on ollut aiemmin suhteissa joissa häntä on lytätty muka vitsin varjolla. Hän oli alkusuhteessa todella passiivinen, sellainen "ihan sama päätä sä". Mutta kun hän lopulta saavutti sen henkisen turvallisuudentunteen että minua oikeasti kiinnostaa hänen mielipiteensä, niin sieltä kaiken passiivisuuden alta paljastui todella luova ja idearikas yksilö. Miehellä on loistavia ideoita joita yhdessä kokeilemme (liittyen ruuanlaittoon, kodin sisustukseen, pieniin rakennusprojekteihin) ja lisäksi vielä todella hyvä visuaalinen silmä. Kun hänen visioillaan on tilaa, niin ympäristö kukoistaa.
Lisäksi: miesten ulkonäköä ei yleensä hirveästi kehuta. Olen huomannut että kun
Oho. Taidat olla naisena ihan valioyksilö, olen vähän kade mutta onnea tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi: miesten ulkonäköä ei yleensä hirveästi kehuta. Olen huomannut että kun
Tässä on nainen joka ymmärtää. Luit kuin avointa kirjaa. Selvästi tunneälykäs.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hyvältähän ap kuulostaa. Miksi miehelle olisi meriitti, ettei ryyppää ja luuhaa kapakoissa? Eikö se ole oletusarvo? Ryyppääkö ap ja luuhaa kapakoissa? Ellei, niin tehän olette tasoissa.
Eikö myös ap hoida kotia ja lapsia, eikä vain mies? Eikö ap kuuntele ja keskustele?
Ap:lla on rima liian alhaalla, tuo mies on normaali, ei mikään erikoismitalin arvoinen.
Miehelle on meriitti tehdä edes osa samoista asioista, mitkä naisen tekemänä ovat itsestäänselvyyksiä. Ollapa mies, olisi rima alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin moni mies olla tuollainen, valitettavasti
Sinulla on mukava tavallinen mies, ja olet hänelle yhtä hyvä kun olet mukava tavallinen nainen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Oho. Taidat olla naisena ihan valioyksilö, olen vähän kade mutta onnea tulevaisuuteen.
Kuulostaa normaalilta naiselta normaalissa parisuhteessa. Tavalliset ihmiset antavat toisilleen tilaa ja turvaa olla omia itsejään.
Vinkkejä?