Onko minulla työttömällä nuorella naisella muuta toivoa elämässä kuin pariutua kypsemmän perussuomalaisen yrittäjämiehen kanssa?
Meitä naisia ei enää palkata, ja meitä irtisanotaan koko ajan. Olen alkanut pohtimaan pariutumista kypsemmän perussuomalaisen yrittäjämiehen kanssa, joka tarjoaisi minulle toimeentulon. Ehkä on vain parempi, että jään hoitamaan kotia ja perhettä, kun mieheni käy töissä ja toteuttaa unelmiaan. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Parhaani tekisin, että mieheni pysyisi tyytyväisenä makuuhuoneen puolella. Miehet voittivat.
N23
Kommentit (16)
Voisin pukeutua mieheni toiveiden mukaan
N23
Ihan oikein teille. Sen verra hirveitä te olette muita kohtaan ja sen verran itsekkäitä ja omahyväisiä te nuoret naiset olette että te ihan omalla toiminnalla ansaitsette tuon
Voisin meikata perussuomalaisen mieheni toiveiden mukaisesti.
N23
Voisin alusvaatteet myös valita mieheni toiveiden mukaisesti. Ihan perinteiset valkoiset pikkuhousut tai ehkä mummotyylisemmät, jos ne miestäni miellyttävät. Haluan, että mieheni on tyytyväinen, jotta saan paremmin viikkorahaa.
N23
Nainen älyää vasta siinä vaiheessa kun tulee seinä vastaan että on ollut väärässä. Ei minkäälaista katumusta eikä itse kritiikkiä vaan hakeudutaan kuin sonta kärpänen paremman elintason perässä.
tämä on miehen kirjoittama aloitus, joten miksi edes kommentoitte.
Vierailija kirjoitti:
Voisin meikata perussuomalaisen mieheni toiveiden mukaisesti.
N23
Onko vahva imu? 😍
Hakkarais Teuvo on sulle sopiva mies
Hetki sitten vielä tanssin, juhlin ja heilutin peppua, paljon oli unelmia, mutta nyt ymmärrän, että ainoa vaihtoehto on pariutua perussuomalaisen yrittäjämiehen kanssa.
N23
Kuule persupena, tosi huono provo, toiveuni ei toteudu muun kuin pubiruusu Birgitan kanssa.
Ikävää, jos oksennus nousee kurkkuun, kun katsoo perussuomalaista yrittäjämiestä.
Opettele käyttään korvatulppia ja rasvaan kakkosta kyllä se siitä lähtee.
Niin eihän tyhmällä ja yksinkertaisella naisella kai muuta mahdollisuutta ole. Sieltä on mentävä mistä aita on matalin. Älykkäämmät tietävät mitä kannattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
tämä on miehen kirjoittama aloitus, joten miksi edes kommentoitte.
Jos mies kuvittelee olevansa nainen, ja haluaa perussuomalaisen miehen?
Perussuomalaiselle riittää perusssuomalainen nainen.
Only-fansilla voi tienata!