Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen oksennustauti!

23.02.2007 |

Meillä on nyt koko perheellä ollut omituinen oksennustauti. Ensin sairastuivat tytöt 4v ja 3v ja oksensivat suunnilleen vuorokauden, kumpikin yhteensä ehkä 4-5 kertaa, sitten paranivat. Sitten oksensin minä yhden yön puolen tunnin välein ja luulin kuolevani. Sitten aloitti mies, mutta ei oksentanut kertaakaan vaan päästeli varpusia vuorokauden puolen tunnin välein. Sitten poika 1v sairastui ja oksentaa ja ripuloi nyt viidettä vuorokautta. Voiko tämä kaikki olla samaa tautia??? Kun on niin erilaiset oireet meillä kaikilla.

Tuosta pikkuisesta pojastani alan olla jo vähän huolissani kun ei tunnu paranevan. Siitäkin omituinen tauti, että juoma tuntuu pysyvän sisällä mutta ruoka ei lainkaan. Aina syömisen jälkeen oksentaa, mutta ei oksenna jos annan vain juotavaa. Sikäli hyvä, ettei pääse kuivumaan, mutta laihtuu kyllä. Hengityskin haisee jo ihan asetonilta, eli ketoosi vaivaa. Ja ripuli haisee aivan uskomattoman pahalta, aivan erilaiselta kuin mikään ennen haistamani.

En oikein tiedä onko syytä soittaa jo terveyskeskukseen tai lääkärille, kun kuitenkaan eivät voi (luulisin) mitään tehdä.

Mitä mieltä te olette hyvät kanssakirjoittelijat, odotanko vaan vielä pari päivää ja juotan kovasti vai soitanko jollekulle? Alan olla aika väsynyt niitä oksennuksia siivoamaan ja pesemään jo toista viikkoa kolmea koneellista pyykkiä päivässä kun aina menee sekä pojan että minun lakanatkin pesuun, kun tulee meidän sänkyyn oksennettuaan ensimmäisen kerran omaan sänkyynsä.

tiia

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksensin yön vähintään puolen tunnin välein, samon toinen lapsista, joka oksensi vielä seuraavan vuorokauden ja meni aika pehmeään kuntoon. Mies oksensi kerran ja sen jälkeen piti istuntoa vuorokauden. toinen lapsi oksensi 3 päivän aikana 3krt yhteensä ja sitten tuli ripuli, joka kesti 1vrk ja tämäkin lapsi pehmeni kummasti.

Meillä vanhemmilla ja toisella lapsella oireet oli tosi rajuja ja pystyasentoon ei kerta kaikkiaan ollut asiaa 2vrk, joten hoitajat jouduttiin tilaamaan miehen kotoa. lisäksi oli älytön lihas- ja nivelsärky.

Mutta jos tauti on kestänyt jo noin kauan pienimmällä, niin itse ottaisin jo yhteyttä kaiken varalta lääkäriin.

Paranemisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla