Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on ruvennut nolottamaan tällainen ihan pieni ja vähäpätöinen asia

Vierailija
23.02.2007 |

tuli tuosta synnytys-ketjusta mieleen, että silloin kun odotin lastani, niin minulla oli aika pelkopolille, kun olin vähän hysteerinen sen odotuksen kanssa ja hermoilin koko ajan, että vauvalle sattuu jotakin.

No, kävin siis siellä vastaanotolla siihen aikaan, kun oli sovittu. Se oli keskussairaalassa, ihan siellä samassa paikassa, missä olin käynyt ultrakuvissa ynnä muissa.

Olin vähän ihmeissäni, mutta en sanonut mitään.

Sitten neuvolassa selitin vähän närkästyneenä, että ei mulle mitään pelkopoliklinikka käyntiä annetukaan, koska se paikka oli ihan se sama missä ultrataan, että ei se mikään pelkopoli ollut.

Minä nimittäin olin odottanut, että jossakin on sellainen erillinen rakennus suurin piirtein, jonka ovissa selkeästi lukee pelkopoli.

Terkkari ei sanonut mitään, ja nyt vasta vuosien jälkeen olen tajunnut, että kyllähän se käyntini sittenkin oli pelkopolilla.

Ja tämä on alkanut nolottaa. Hassua!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen kuva kai mullakin oli siitä pelkopoliklinikasta.

Hassuinta tässä on se, että nolotus tuli minulle vasta n. kolmen vuoden kuluttua, kun olin tajunnut asian oikean laidan. En edes näe enää tätä terkkaria, mutta silti minua aina nolottaa se, kun muistan miten tohkeissani hänelle selitin, että sieltä sairaalasta ohjasivat minut ihan väärään paikkaan, eivätkä päästäneet sinne pelkopolille :)

Onko muille tullut nolo olo jostakin vasta jälkikäteen, kun itse tilanteesta on jo kulunut aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla