Pelottaako muita kela-taksin kyydissä?
Olen aina huojentunut, jos kuski on suomalainen.
Harvemmin nykyään on.
Kyse ei ole rasismista vaan siitä, että jotkut näistä ulkomaalaisista kuskeista ajaa ylinopeutta.
Motarillakin osa ajaa kuin kaistapäinen! Vaikka mikään kiire ei ole.
Joudun muutaman kerran vuodessa menemään taksilla Helsinkiin.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma täällä maaseudulla jossa kaikki paikkakunnan kuskit on suomalaisia ja moni tältä paikkakunnalta kotoisinkin.
Olen minäkin maalta, mutta kela-taksi kuski on silti usein ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma täällä maaseudulla jossa kaikki paikkakunnan kuskit on suomalaisia ja moni tältä paikkakunnalta kotoisinkin.
No täällä ei ole. Kunhan nyt kerroin oma kotipaikkakunnan tilanteen. Vaikka taksi tulisi jostakin lähikunnasta niin kuski on ollut aina suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on vaikka minäki asun maaseudulla kun oman pikkukaupungin kuskeja ei riitä ja nyt kun Kela-kyydit siirtyivät TaksiHelsingin alle niin oon jäänyt ilman taksia jo 3 kertaa ja sieltä sitten vain pahoitellaan kun nämä ulkomaalaiset ksukit eivät välitä siitä että olisivat asiakkaan pihassa luvattuun aikaan vaan ilmestyvät jopa 45 min myöhässä ja silloin en enää ehdi vastaanotolle, kuski vain tokaisi että se ei ole hänen ongelmansa. Olen kyllä valittanut mutta eihän TaksiHelsinki välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on vaikka minäki asun maaseudulla kun oman pikkukaupungin kuskeja ei riitä ja nyt kun Kela-kyydit siirtyivät TaksiHelsingin alle niin oon jäänyt ilman taksia jo 3 kertaa ja sieltä sitten vain pahoitellaan kun nämä ulkomaalaiset ksukit eivät välitä siitä että olisivat asiakkaan pihassa luvattuun aikaan vaan ilmestyvät jopa 45 min myöhässä ja silloin en enää ehdi vastaanotolle, kuski vain tokaisi että se ei ole hänen ongelmansa. Olen kyllä valittanut mutta eihän TaksiHelsinki välitä.
Minulle käynyt kerran niin että taksi oli rutkasti myöhässä ja kun oli tulossa ei enää oltaisi keretty vastaanotolle.
ap
Katso kuitista Auton tunnus ja valitusta vaan välityskeskukselle, mikäli kyyti on aiheuttanut turvattomuuden tunnetta.
-Kylmät kädet Oy