Miehet ja naiset ja kaikki muutkin: onko alipainoinen nainen tai mies seksikäs?
Toisen keskustelun innoittamana kysyn onko alipainoinen mies tai nainen seksikäs. Itse olen oman painoni alarajoilla ja olisin mielelläni vähän pulleampikin. Minun mieheni puolestaan katselee vähän kaiken kokoisia naisia, eikä ole painostani pahaa sanaa sanonut, mutta itselläni olisi vaan vähän parempi olo hieman painavampana. Stressin ja taannoisen sairauden takia laihduin itselleni liian pieneen painoon.
mitä te ajattelette laihasta tai alipainon puolella olevasta kumppanista?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka normaalipainoinen on paras koko. Lisää ruokaasi rypsiöljyä reippaasti päivittäin, jos haluat lihoa.
Ei rypsiöljyä kannata käyttää kuin hyttyskarkoitteena tai diesel auton polttoaineena.
Ja vastauksena kysymykseen: normaalipainoinen nainen on paras. Sellainen josta saa otettua vähän kiinni, eikä tarvitse rajummassakaan käsittelyssä pelätä että se menee rikki.
Minä tykkään hoikista ja painon alarajoilla olevista naisista. Olen aina tykännyt.
Rasva kertyy eri paikkoihin eri ihmisillä ja lihasten määrä vaikuttaa myös naisen ulkonäköön huomattavasti.
En minä ainakaan pysty pelkän painoindeksin tai kilogrammalukeman perusteella sanomaan kuka on seksikäs. Pitäisi nähdä ihan se ihminen.
Jos puhtaasti ulkonäöstä puhutaan, niin itse olen mieltynyt melko lihaksikkaissiin naisiin. Silloin ei yleensä keikuta alipainon kantturoissa, vaikka kyllä joskus näkee hämmästyttävän vahvoja laiheliinejakin.
Voi olla. Minusta sekin on kaunista, että maha ei pömpötä ja sen mukanaan tuoma hentous, myös näkyvä lantioluu on kaunis. Mutta seksikkyys riippuu kyllä enemmän muusta asenteesta kuin painosta.
Alarajoilla oleva paino on kaunista. Kyllä sen huomaa myös carwalkeilla. Normaalipainoinen näyttäisi pullukalta siinä ympäristössä...
En ainakaan itse tykkää laihoista miehistä, eikä laiha nainen ole ihanteeni mukainen. Toki jotkut luonnostaan laihat tms. voi olla nättejä, mutta pidän naisessa että on pehmeyttä ja muotoja..
Ja olen nainen.
Ei ole suhteissa paino koskaan vaikuttanut seksihaluihin naista kohtaan, kevyttä on tietysti helppo nostaa seinää vasten ja seivästää siihen mistä asennosta tykkään. Ylipainossa alkaa haittaamaan jos maha vaikeuttaa intiimiä seksiä lähetyssaarnaaja asennossa, tai alapää niin turpea että haittaa suuseksin antoa.
Ei todellakaan. Joko päässä vikaa tai jokin muu sairaus.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse tykkää laihoista miehistä, eikä laiha nainen ole ihanteeni mukainen. Toki jotkut luonnostaan laihat tms. voi olla nättejä, mutta pidän naisessa että on pehmeyttä ja muotoja..
Ja olen nainen.
Tätä minä aina joskus mietin. Että kun sanotaan, että naisella tulisi olla muotoja. Niin päässäni se tarkoittaa muodokasta tiimalasivartaloa. Vai voiko se myös tarkoittaa muunkinmuotoista vartaloa? Kun kuitenkin suurin osa ns pehmeämmistä naisista on enemmänkin pötkylämpiä.
Normaalipainoinen tarkoittaa BMI asteikolla mitä tahansa väliltä 18,5 ... 25, mutta tämä on terveydellinen määrittely, ei siis kauneusindeksi eikä siis seksikkyysindeksi. BMI 18,5 tarkoittaa kaunispainoista kaunotarta, mutta BMI 25 sen sijaan tarkoittaa rumapainoista rumilusta joka on aivan järkyttäväpainoisen rajoilla. Katso virallinen kauneudellisuuden kehonmassaindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…
Vaimo on pitkä ja hoikka. Olen nauttinut hänen vartalostaan jo yli 20 vuotta. Hän on niin seksikäs. En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä naisen kanssa, jolla on vatsaa tai vatsamakkaroita jenkkakahvoisa puhumattakaan. Itsestään pitää pitää huolta. Ei ihme, että erotaan, kun kumppani lihoo.
Tykkään eniten naisista joilla on vähän ylimääräistä ja miehistä joilla on kunnolla lihasta ja vatsaa. Eli minulle alipainoinen mies tai nainen ei kovin hyvin toimisi seksihalujen herättäjänä. Mutta jos nykyinen puoliso vaikka näivettyisi sairauden myötä alipainoiseksi niin en tietenkään häntä lakkaisi rakastamasta vaikka visuaalisesti ei olisi enää se minulle kiihottavin näky.
Tämähän on täysin tapauskohtaista eikä pelkästä painoindeksistä voi sanoa yhtään mitään. Joillekin sopii paremmin kuin toisille.
Minusta on kaiken nätimpää, kun nainen on huomattavasti pullukampi kuin nykyinen kauneusihanne. Kaiken kauniimpi koko netissä on baby face Vicky B. Ota ensin Google- haku vicky b pics, sitten klikkaa ImageFapin kohdalta. Aivan ihana kuvia. Kynis.mies
Hoikka normaalipainoinen on paras koko. Lisää ruokaasi rypsiöljyä reippaasti päivittäin, jos haluat lihoa.